Beantwoord

KPN compleet korting niet verekend op factuur

  • 11 januari 2019
  • 1 reactie
  • 44 keer bekeken

Goedeavond,

Ik heb mijn eerste factuur ontvangen maar hier is de 5 euro korting niet afgehaald.
Ik ontvang graag een credit voor dit bedrag.
Mijn telefoonnummer en klantnummer staan in mijn profiel.

Gr. Thomas
icon

Beste antwoord door Susan_ 12 januari 2019, 10:39

Goedemorgen Thamol, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Fijn dat je meteen je gegevens hebt ingevuld, daardoor kon ik direct voor je kijken wat er precies fout gegaan is. Ik zie dat per 1 januari dit jaar KPN Compleet voordelen zijn toegevoegd. Op dat moment was de factuur voor januari al gemaakt, waardoor de korting niet meegenomen is helaas. Maar, ik zie dat dit al gecorrigeerd is in het systeem. Dus in februari zal je de korting voor februari ontvangen én met terugwerkende kracht van januari ook nog.

Mocht je hier nog vragen over hebben dan hoor ik het graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen Thamol, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Fijn dat je meteen je gegevens hebt ingevuld, daardoor kon ik direct voor je kijken wat er precies fout gegaan is. Ik zie dat per 1 januari dit jaar KPN Compleet voordelen zijn toegevoegd. Op dat moment was de factuur voor januari al gemaakt, waardoor de korting niet meegenomen is helaas. Maar, ik zie dat dit al gecorrigeerd is in het systeem. Dus in februari zal je de korting voor februari ontvangen én met terugwerkende kracht van januari ook nog.

Mocht je hier nog vragen over hebben dan hoor ik het graag!

Reageer