Beantwoord

KPN compleet korting wel verrekend?

  • 11 January 2019
  • 5 reacties
  • 171 keer bekeken

Beste KPN,
Sinds vorige maand ben ik bij jullie klant voor mobiel. Ik zag vandaag dat de verdubbeling van mb's en minuten er niet bij stond. Vorige maand heb ik dit niet gemerkt omdat jullie toen een december-actie hadden. Die decemberactie was mij niet bekend als nieuwe klant. Na bellen met de klantenservice bleek dat ik zelf met xs4all contact moest opnemen. Daarna was de verdubbeling in 1 seconde geregeld. Echter, dat was per direct voor deze maand. Heb ik nu de 5 euro korting van vorige maand wel gehad? Ik kan dit niet zien omdat ik nog geen factuur kan inzien. Geen leuk begin zo.
Groet, Mariska
icon

Beste antwoord door Susan_ 15 January 2019, 19:07

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen PaStruikman, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Vanaf het moment dat je aangemeld bent voor de voordelen, ontvang je deze en worden ze toegevoegd. Dat betekent dat je vanaf de aanmelding de korting (en dubbele data) hebt gekregen. Ik weet niet precies wanneer dit geweest is, omdat ik nog geen gegevens van je heb. Zou je jouw Forum profiel willen voorzien van naam, postcode + huisnummer en klantnummer/06-nummer? Dan ga ik het een en ander controleren.
Gedaan, merci.
Reputatie 7
Badge +21
Dankjewel. Ik zie dat op 11 januari KPN Compleet is toegevoegd (maximaal 3 werkdagen nadat het is aangevraagd). Het abonnement is op 5 december geactiveerd, maar hierbij zijn niet direct de voordelen geactiveerd omdat ze niet beide bij KPN worden afgenomen. Dat maakt het altijd wat ingewikkelder.. Wat ik kan doen is die ene maand voor je vergoeden. De dubbele data van die maand kan ik helaas niet meer herstellen. Zou je willen aangeven of je daarmee akkoord gaat? 🙂
Ik ga daar graag mee akkoord, hartelijk dank.
Reputatie 7
Badge +21
Geen probleem, ik heb het ingevoerd! Dit zal je terugzien op de factuur van februari 😊

Reageer