Beantwoord

kpn compleet niet op mijn factuur na verlening abonnement

  • 13 April 2021
  • 2 reacties
  • 30 keer bekeken

Ik heb vandaag mijn eerste factuur na mijn verlenging binnen gekregen maar ik zou 7,50 kpn compleet korting krijgen, dit staat in de bevestiging van mijn verlenging maar die is niet terug te zien op mijn factuur.

icon

Beste antwoord door Noordzee 13 April 2021, 18:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @natascha2803 ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 7,50  euro korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Reputatie 7
Badge +16

Hi @natascha2803 en van harte welkom op het KPN forum! Als de Hussel korting niet zichtbaar is op de factuur, dan gok ik dat @Noordzee gelijk heeft en dat deze nog geactiveerd moet worden en dat kan via de bovengenoemde link :point_up_tone4:, is dat al gelukt? Als je liever hebt dat ik met je meekijk, dan doe ik dat graag! Wil jij jouw klantgegevens invullen in jouw Forum profiel? De ingevulde gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en de KPN moderators. Graag de volgende gegevens:

  • Klantnummer(s)
  • 06 nummer(s)
  • Postcode en huisnummer
  • Geboortedatum van de contractant

In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!