Beantwoord

KPN compleet niet verwerkt en factuur per post uitzetten

  • 3 August 2019
  • 2 reacties
  • 53 keer bekeken

Goedemiddag

k wil graag mijn factuur per post opzeggen. Sinds mei dit jaar ontvang ik al geen facturen per post meer en betaal er toch voor.

Kan dit uitgezocht worden en zsm stop gezet worden.

Verder krijg ik sinds 15 april. Toen ik internet en tv heb afgenomen geen 5 euro korting. Kan dit ook zsm erop gezet worden? En de 5 euro korting per 15 april verrekend worden met mijn factuur?

veel vragen maar ik zie dat er een aantal administratieve dingen misgaan helaas

Alvast bedankt

Met vriendelijke groet

Dennis
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 12 August 2019, 15:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Dennis1212, welkom! Goed dat je je vraag op het forum stelt, ik help je er graag verder mee. Begrijp ik goed dat je nog wel 2,50 euro per maand betaalt, maar dat je geen papieren factuur meer krijgt? En voor wat betreft Compleet: hier heb je je wel voor aangemeld en een bevestiging ontvangen?

Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en je 06-nummer? Dan help ik je er graag verder mee.
Reputatie 7
Badge +25
Hallo @Dennis1212, welkom! Goed dat je je vraag op het forum stelt, ik help je er graag verder mee. Begrijp ik goed dat je nog wel 2,50 euro per maand betaalt, maar dat je geen papieren factuur meer krijgt? En voor wat betreft Compleet: hier heb je je wel voor aangemeld en een bevestiging ontvangen?

Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en je 06-nummer? Dan help ik je er graag verder mee.

Ik heb geen reactie meer van je gezien Dennis. Als ik nog ergens bij kan helpen dan weet je me te vinden.