Beantwoord

Kpn compleet verdubbeling mb niet zichtbaar

  • 2 October 2019
  • 5 reacties
  • 499 keer bekeken

Afgelopen week is mijn nieuwe abonnement (verlenging) ingegaan. Ik heb 2 abonnementen op hetzelfde adres en volgens ver verkoper houdt dat een verdubbeling van de mb's in. Maar deze is niet terug te vinden. Mijn abo is 5 gb en dat zou dus 10 gb moeten worden.
Helaas kan ik dit nergens terug vinden. Wie kan mij helpen?
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 8 October 2019, 16:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Ramsan, welkom op ons forum.

Ik denk graag mee. Welke abonnementen heb je op je adres? De verdubbeling krijg je namelijk als je ook internet op je thuisadres afneemt. Bij meerdere mobiele abonnementen krijg je een korting van € 5.- per maand op alle mobiele abonnementen. Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Ik hoor graag van je.
Hallo Alex, ik heb alleen mobiele abonnementen. Zit al jaren bij kpn en nooit geen problemen. In mei abonnement verlengd en deze is afgelopen week ingegaan. Ik had hiervoor ook 5gb en deze werd verdubbeld. Nu bij het ingaan van het abonnement is dat niet meer zo. Terwijl we daar nog naar gevraagd hebben bij t verlengen.
Is er nu iets fout gegaan of is die verdubbeling er niet meer?
Reputatie 7
Badge +24
Ik ben vooral benieuwd naar welke verdubbeling jij hebt gekregen met alleen mobiele telefoons, dit kan namelijk alleen als je ook vaste diensten afneemt op dat adres. Ik kijk wel graag mee. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Alex, ik heb mijn profiel aangepast. Maar bij het verlengen van ons abonnement is hier speciaal naar gekeken en toen was het nog wel die verdubbeling, maar dat was in mei. Nu is het oktober maar is het niet meer. Is dat soms in de tussentijd veranderd?
Reputatie 7
Badge +24
Nee, hier is niets in veranderd. Het zit iets anders in elkaar. Voor dit abonnement had jij een Zorgeloos Standaard abonnement, daar zit standaard 10 Gb aan dat in. Dat is nooit verdubbeld geweest, dat is de verwarring. Sins 22 september is je nieuwe abonnement ingegaan, en dat is een abonnement met 5 Gb.