Beantwoord

kpn compleet vervalt bij kpn hussel

  • 30 November 2019
  • 3 reacties
  • 156 keer bekeken

Ik hen mijn mobiel abbo verlengd, ik kom er nu achter dat hierdoor mijn kpn compleet voordelen vervallen. Ik wil dit dus ongedaan maken omdat ik dan voor een ander abbo wil kiezen. De medewerker aan de telefoon zegt dat dit pas kan op de dag dat mijn nieuwe abbo ingaat, maar dat vind ik raar omdat je toch voor het ingaan moet kunnen annuleren?

icon

Beste antwoord door wjb 30 November 2019, 15:56

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Euhm... je kunt wel annuleren... maar terug naar de oude situatie kan volgens mij niet. Als je annuleert, dan heb je gewoon geen abonnement meer. Iets dergelijks heb ik hier opt forum ergens gelezen. Maar ik weet het niet zeker.

Reputatie 7

 

Je annuleert de bestelling, niet je huidige contract en dus zou het gewoon moeten kunnen.

Vul het formulier in op deze pagina en je wordt als het goed is gebeld.

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Marieke en welkom op het Forum! Bij een Sim Only abonnement hebt je 14 dagen bedenktijd vanaf het moment dat je de bestelling hebt geplaatst. Mocht je er een toestel bij hebben genomen, dan heb je 14 dagen bedenktijd vanaf het moment dat je het toestel hebt ontvangen. Wat mijn collega zei klopt dus niet helemaal. Als je nog binnen die bedenktijd zit raad ik je aan om de stappen die @wjb noemde te volgen, dan kun je de bestelling nog annuleren! 

Reageer