Beantwoord

KPN compleet werkt niet voor nieuwe abonnement

  • 23 September 2019
  • 7 reacties
  • 164 keer bekeken

Beste, heb in de webshop het prepaid nr van mijn zoon omgezet naar een abonnement. Het lukt me echter niet om dit in mijn KPN te veranderen zodat ik mb’s Met hem kan delen. Graag hulp hierbij
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 24 September 2019, 14:39

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Oldenzaal. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je geen mb's kan delen met het mobiele nummer van jouw zoon. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Het 06-nummer kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Beste Vikash ,

Ik heb de gegevens in mijn Forum profiel aangepast zoals gevraagd.
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens @Oldenzaal. Ik heb zojuist de het mobiele abonnement van jouw zoon aangemeld voor de KPN Compleet voordelen. Laat je mij weten of het nu wel lukt om MB's te delen? 🙂
Ja. Dank
we kunnen nu MB ‘s met onze zoon delen.
opvallend is alleen nog dat het nummer van mijn zoon bij het overzicht van onze Produkten nog vermeld staat als prepaid nummer terwijl het een abonnement is geworden. Ook staat zijn nummer dubbel vermeld in de lijst van onze Produkten.
Reputatie 7
Badge +21
Dat is inderdaad erg vreemd. Je kan het beste zijn prepaid nummer en abonnement verwijderen uit KPN ID en daarna opnieuw koppelen. Ik denk dat je het probleem daarmee kan verhelpen. Ik hoor graag van je of je het probleem hebt kunnen verhelpen.
Beste Vikash,

je advies heb ik uitgevoerd en het probleem is verholpen.
dank voor de info.
Reputatie 7
Badge +21
Wat goed om te lezen dat het gelukt is. Als je in de toekomst onze hulp nog eens nodig hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer