Beantwoord

KPN familievoordeel

• 4 december 2014
  • 5 reacties
  • 334 keer bekeken

Geachte KPN medewerker,

Ik heb een vraag over de KPN familievoordeel.
Ik ben ervan op de hoogte dat KPN familievoordeel er sinds gisteren niet meer is en dat afgelopen maandag en dinsdag onder de zogenaamde coulanceregeling vielen. 

Echter heb ik mijn abonnement op 20-10-2014 aangevraagd met de gedachte dat ik in aanmerking zou komen voor familievoordeel (reeds 2 KPN nummers naast de mijne, waarvan 1 al in aanmerking komt voor KPN familievoordeel). Echter zat ik tot en met gisteren op een ander netwerk (Hollandsnieuwe) en is mijn nummer vandaag overgezet naar KPN via nummerbehoud. Helaas kan ik me nu niet aanmelden voor KPN familievoordeel.

Ik ben reeds naar een KPN vestiging geweest, echter hadden ze hier nog geen oplossing voor.

Ik vroeg mij af of u hier meer over weet en ik alsnog in aanmerking kan komen voor KPN familievoordeel met de gedachte dat toen ik het contract afsloot op 20-10 onmogelijk had kunnen weten dat u van "voordeel" zou veranderen.

Graag hoor ik van u.

Vriendelijke groet,

An Li

icon

Beste antwoord door Marcia_ 5 december 2014, 17:44

Beste An Li,

Bedankt voor het sturen van je gegevens! Ik heb je uit coulance een maandelijkse korting van €10 gegeven, omdat je inderdaad destijds niet kon weten dat deze constructie zou veranderen. Hopelijk ben je hiermee voldoende geïnformeerd!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Beste An Li,

Welkom op het forum! Wat je kunt doen, is je aanmelden voor KPN Compleet. Je hebt dan recht op Meer Mobiel Voordeel. Ik kan helaas FamilieVoordeel niet meer voor je aanvragen. 
Beste Marcia,

Bedankt voor uw reactie, echter zoals u waarschijnlijk al had verwacht kan ik het mij er niet in vinden.

Tevens is het nogal frappant dat iemand die de kleine lettertjes wel kan lezen en het had kunnen voorkomen compensatie krijgt zie http://www.klachtenkompas.nl/kpn/misleiding-bij-kpn-familievoordeel 

en wanneer iemand meerdere keren naar eenKPN winkel is geweest om alles goed uit te zoeken wordt doorverwezen naar KPN compleet ipv KPN Familievoordeel (in andere woorden erop achteruit gaat).... 

Reputatie 7
Badge +27
Beste An Li, 

Zou je mij in een privé bericht willen voorzien van jouw 06-nummer, het 06-nummer van de beheerder van FamilieVoordeel, je postcode + huisnummer en de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer? Dan kijk ik naar de mogelijkheden.
Reputatie 7
Badge +27
Beste An Li,

Bedankt voor het sturen van je gegevens! Ik heb je uit coulance een maandelijkse korting van €10 gegeven, omdat je inderdaad destijds niet kon weten dat deze constructie zou veranderen. Hopelijk ben je hiermee voldoende geïnformeerd!
Beste Marcia,

Dankuwel.

Hiermee is mijn vraag en verzoek inderdaad mee bevestigd.

Mvg,
An Li

Reageer