Beantwoord

KPN Fon bij een simyo abonnement?

  • 19 september 2017
  • 3 reacties
  • 112 keer bekeken

Ik heb een simyo abonnement en heb kpn fon ingesteld. Echter zelf gebruik maken hiervan lukt niet. Ik krijg telkens bericht dat er fout is opgetreden en het later nog maar eens moet proberen. Wat gaat er mis, waar en hoe dit op te lossen.
icon

Beste antwoord door Natasja_1 21 september 2017, 17:00

Hoi @napoleon, welkom op het Forum! Ik moet je helaas teleurstellen. Simyo is een aparte provider en met een Simyo-aansluting is dit niet mogelijk. Mocht je verder nog vragen hebben, hoor ik het graag! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Is kpn fon ook beschikbaar voor Simyo klanten? Ik betrek internet, tv en huistelefoon al van kpn.

*Admin: bericht samengevoegd met je eerdere topic
Reputatie 3
Ben zelf ook Simyo klant. Weet het antwoord ook niet, maar ik vermoed dat het abonnee zijn bij Simyo toch niet direkt als KPN klant wordt gezien.
Weet ook zo niet hoe verweven ze zijn..
Reputatie 7
Badge +10
Hoi @napoleon, welkom op het Forum! Ik moet je helaas teleurstellen. Simyo is een aparte provider en met een Simyo-aansluting is dit niet mogelijk. Mocht je verder nog vragen hebben, hoor ik het graag! 🙂

Reageer