Beantwoord

KPN FON hotspot op vakantie

  • 4 June 2019
  • 10 reacties
  • 1062 keer bekeken

Kpn hotspot op vakantie werkt niet. Bericht gestuurd naar 1266 met “WIFI AAN”.
Bericht van KPN: Beste klant, helaas kunnen we uw aanvraag voor KPN WiFi niet verwerken. Neem voor meer informatie over uw accountgegevens contact op met de klantenservice via 1200. Mvg, KPN
icon

Beste antwoord door Kirstend 5 June 2019, 21:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Hallo @Kirstend

Vervelend. Maar, heb jij alleen een mobielabonnement bij KPN? Want het werkt alleen als je ook thuisinternet hebt van KPN.

Zie dit topic waarin dit uitgelegd wordt: https://forum.kpn.com/mobiel-internet-17/wifi-aan-naar-1266-werkt-niet-456961
Bedankt voor je antwoord! Dat klopt inderdaad. Ik heb alleen een abonnement voor mobiel internet en bellen. In het topic waarin het uitgelegd wordt zie ik staan dat het over het buitenland gaat. Het is me niet helemaal duidelijk of dit ook geldt voor vakantie in Nederland. Ik vermoed dat in Nederland dezelfde regels gelden, maar kan dat niet zo snel terugvinden.
Reputatie 7
Badge +16
Die regels gelden idd ook voor Nederland.
Oké duidelijk, dankjewel!
Ik krijg nu bij het aanklikken van het KPN netwerk in mijn instellingen de keuze om in te loggen met KPN mobiel, dus ik vraag me nu af hoe dat dan zit. Als ik inlog met mijn geëvenaard van MijnKPN dan geeft hij aan:

Foutcode 10: de door jou ingevulde inloggegevens zijn bij ons niet bekend. Heb je de goede gegevens ingevuld? Probeer het nog eens.

Ik weet zeker dat mijn gegevens kloppen omdat ik met dezelfde gegevens wel in kan loggen op MijnKPN.

Alvast bedankt!
Ik zie nu dat ik een typefout heb gemaakt. Geëvenaard moet gegevens zijn.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Kirsten, welkom hier. In het buitenland zal dit inderdaad niet werken, in Nederland op FON netwerken wel. Gaat het om het mobiele nummer eindigend op 799? FON staat sinds 4 juni actief zie ik. Ik heb voor dat nummer het wachtwoord gereset, dit hoor je binnen 30 minuten via sms te ontvangen. Je gebruikersnaa, is je 06-nummer@kpn-fon.nl. Dus 06******799@kpn-fon.nl.

Laat je even weten of het zo lukt?
Beste Alex, bedankt voor je berichtje. Het klopt inderdaad dat FON vanaf 4 juni actief is op het nummer. Ik ben door een van de medewerkers van chat geholpen en die heeft ook mijn wachtwoord gereset, waardoor mijn probleem al opgelost was. Dat ben ik alleen helemaal vergeten te melden hier. Is mijn eerdere wachtwoord dat ik gister ontving dan nog geldig zolang ik niet uitlog op dit WiFi netwerk, of is het nodig om opnieuw in te loggen? Dat is me niet helemaal duidelijk, omdat je op dit vakantiepark ook basiswifi hebt zonder een KPN-account. Ik weet dus niet precies of ik daar nu op zit of dat ik op de verbeterde WiFi zit dmv het inloggen met mijn KPN gegevens.
Reputatie 7
Badge +24
Geen enkel probleem. Op welk netwerk je nu zit kan ik vanaf hier ook niet zeggen. Het juiste wachtwoord is in ieder geval het laatste dat je hebt ontvangen, je merkt dit vanzelf als je een melding krijgt om in te loggen. Fijn dat alles is opgelost.
Oké duidelijk, bedankt voor de hulp!