Beantwoord

KPN Fon met mobiel abonnement en Experia Box V10A

  • 3 February 2019
  • 3 reacties
  • 57 keer bekeken

Ik wil gebruik maken van KPN Fon. Ik heb een KPN mobiel abonnement en Internet en TV Basis.
Het beschikbaarstellen van wifi voor anderen op de V10A lukt niet. Het forum gaf aan dat deze box nog niet daarvoor geschikt is.
Ik heb WIFI AAN per SMS gestuurd naar 1266, en ik krijg terug:

"Beste klant, helaas kunnen we uw aanvraag voor KPN WiFi niet verwerken. Neem voor meer informatie over uw accountgegevens contact op met de klantenservice via 1200. Mvg, KPN"

In een andere vergelijkbare post werd door KPN het wachtwoord gereset oid.

Kunnen jullie ons daar mee helpen. Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 4 February 2019, 19:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Puntalimon, welkom op het forum. Ik heb dit voor je gereset, een komt een wachtwoord binnen 2 uur aan via sms. Voor de duidelijkheid, je gebruikersnaam is 06*****168@kpn-fon.nl. Laat je me straks even weten of het zo is gelukt?
Het is gelukt. Dank voor de inzet!
Reputatie 7
Badge +24
Het is gelukt. Dank voor de inzet!

Super! Fijn om te lezen en uiteraard graag gedaan.