Beantwoord

KPN Foutcode #0613

• 12 februari 2018
  • 3 reacties
  • 153 keer bekeken

Hoi KPN,

Ik heb voor €10.00 tegoed gekocht. Nu staat er €9.99 en niet €10.00.
Ik wil de 1 GB bundel kopen maar nu krijg ik de foutmelding:

Er is iets fout gegaan. Misschien heb je onvoldoende tegoed om de bundel aan te zetten, waardeer dan eerst je tegoed op....

ten eerste heb ik voor €10.00 gekocht en krijg ik €9.99 en nu kan ik de bundel niet kopen?

Groeten,

Ruben
icon

Beste antwoord door Bart_ 19 februari 2018, 08:54

Ruben! Volgens mij heb je de betreffende voordeelbundel inmiddels geactiveerd. Zoals ik in het privébericht uitlegde heb je 1Gb tegoed, met een maximale snelheid van 14,4 Mb/s.
Bekijk origineel

3 reacties

Ik heb voor €10.00 tegoed gekocht. Nu staat er €9.99 en niet €10.00.
Ik wil de 1 GB bundel kopen maar nu krijg ik de foutmelding:

Er is iets fout gegaan. Misschien heb je onvoldoende tegoed om de bundel aan te zetten, waardeer dan eerst je tegoed op....

ten eerste heb ik voor €10.00 gekocht en krijg ik €9.99 en nu kan ik de bundel niet kopen?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +20
Dag Ruben! Ik zie wat je bedoelt. Je hebt 10,- beltegoed gekocht en die zie ik ook staan. De bundel die je wilt hebben zou je daar van moeten kunnen aanschaffen. Het is dus nog niet gelukt om hem te activeren? Zal ik het eens voor je proberen?
Reputatie 7
Badge +20
Ruben! Volgens mij heb je de betreffende voordeelbundel inmiddels geactiveerd. Zoals ik in het privébericht uitlegde heb je 1Gb tegoed, met een maximale snelheid van 14,4 Mb/s.

Reageer