Beantwoord

kpn heeft sim code van me nodig

• 13 juli 2016
  • 2 reacties
  • 183 keer bekeken

Hallo, heb nieuw abbonement bij jullie afgesloten vanaf 10aug16 en jullie hadden nog aanvullende gegevens nodig, namelijk mijn simcode. Ik moest jullie binnen 7 dagen terugbellen, maar zit na vanavond in buitenland. Kan ik dat via deze weg doen?

Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Cindy_ 15 juli 2016, 10:02

Hoi @saar32, ik ben er na vanmiddag niet meer. Ik raad je toch aan om te bellen, zodat je geen willekeurig nummer krijgt toegewezen bij je abonnement. Je kunt de Klantenservice bereiken vanuit het buitenland via +31 6 1200 1200.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Saar, wat leuk dat je voor ons hebt gekozen en zoals ik het lees staat je vakantie voor de deur, heerlijk!

Goed dat je contact opneemt. Zonder je simkaartnummer kunnen we je nummer niet naar KPN krijgen. Ik hoop dat je dit bericht tijdens je verblijf in het buitenland leest. Voor het doorgeven van je simkaartnummer staat 7 dagen. Daarna krijg je een nummer toegewezen, omdat we je nummer niet bij je huidige provider vandaan kunnen halen. Je ontvangt zo een privébericht van me. Beantwoord je die? Ik ben er vandaag de hele dag en morgen tot 12 uur 🙂.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @saar32, ik ben er na vanmiddag niet meer. Ik raad je toch aan om te bellen, zodat je geen willekeurig nummer krijgt toegewezen bij je abonnement. Je kunt de Klantenservice bereiken vanuit het buitenland via +31 6 1200 1200.

Reageer