Beantwoord

KPN is te duur

• 1 december 2015
  • 4 reacties
  • 836 keer bekeken

14 december mag ik mijn abbo verlengen ik was toevallig gaan googlen iPhone 6s 64 GB en ongelooflijk.....

KPN : iPhone 6s 64 GB 54 euro per maand 199 bijbetaling

Vodafone : iPhone 6s 64 GB 54 euro per maand 0 euro bijbetaling

Tele2 : iPhone 6s 64 GB 48 euro per maand 0 euro bijbetaling

Dus is wel duidelijk dat ik weg ga bij KPN en ik adviseer iedereen het zelfde te doen waarom je geld weggooien terwijl het veel goedkoper kan kijk maar is naar de Samsung Galaxy s6 edge plus mijn moeder heeft paar dagen terug bij Vodafone haar abbo verlengt en zij betaald 54 euro met 0 euro bijbetaling en KPN betaal je 199 euro erbij....

Admin: onderwerp aangepast i.v.m. huisregels. 

icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 1 december 2015, 21:31

Hoi,

Je vergeet echter wel, snelheid, dekking, service, prijs van overige diensten en bonussen mee te nemen.

Zo krijg je nu bij KPN 2GB data in December. Zo kan je bij KPN 225Mbit/s halen via 4g+. Zo kan je bij KPN (en Vodafone) mee doen met de Smart OV test.

En niet te vergeten de KPN Compleet voordelen.

Ik wens je veel succes bij je volgende provider!

Robin
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Je vergeet echter wel, snelheid, dekking, service, prijs van overige diensten en bonussen mee te nemen.

Zo krijg je nu bij KPN 2GB data in December. Zo kan je bij KPN 225Mbit/s halen via 4g+. Zo kan je bij KPN (en Vodafone) mee doen met de Smart OV test.

En niet te vergeten de KPN Compleet voordelen.

Ik wens je veel succes bij je volgende provider!

Robin
En als iedereen dit antwoord kan lezen.... Ze winkelen je direct af succes van maar ergens anders heen maar moeite doen om klanten te behouden dat niet niet alleen dat alsof KPN de enige is met 4g+ niet echt nee en service ik heb genoeg reacties gelezen waar mensen slechte service hadden zoals onder andere de zogenaamde persoonlijke aanbod niet echt persoonlijk.
Reputatie 3
Badge
Wij( Kpn en klanten) bestaan uit verschillende mensen met verschillende opvattingen en je kunt onmogelijk iedereen 100% tevreden houden

Zoals die storing van laatst en de aangeboden compensatie,de ene is er zeer over te spreken en de ander vind het niets en ieder heeft het recht om iets te vinden en zo ook over de aangeboden produkten,prijzen en service.Ik persoonlijk vind dit alles in evenwicht met elkaar.

Het is toch altijd een persoonlijke keuze die je maakt om een provider te kiezen en/of te blijven

Ik zou zelfs gratis geen andere provider willen haha ;)

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Sorry, dat je mijn reactie verkeerd opvatte maar je zegt zelf al dat je bij KPN weg gaat. En als klant kan ik dan je alleen maar succes wensen.

Robin

Reageer