KPN komt afspraak niet na verwijst me door naar geschillencommisie

• 20 december 2015
  • 20 reacties
  • 670 keer bekeken

De afgelopen weken veelvuldig contact gehad met KPN betreffende problemen met toestel en netwerkontvangst. Gelukkig veel dingen opgelost maar het hele gedoe heeft een bittere nasmaak gekregen.
Ik werd enige tijd geleden door KPN met het bericht dat ze mij als klan't graag in de toekomst wilde behouden. En stelde voor om mijn contract eerder te kunnen vernieuwen. Ik werd gebeld door een dame Shamilla en wist alles van mij te noemen ook mijn persoonlijke gegevens. Ik kon mijn contract vroegtijdig vernieuwen via mijn KPN. Helaas werkte dat niet en heb hierop direct contract gezocht met KPN. KPN beweert dat zij niet gebeld hebben en beschuldigen mij dus dat neem ik hen zeer kwalijk. Ik moet maar naar de geschillencommisie toe. Ik weet dat ik tegenover zo'n imperium weinig kans maakt. Ik heb dus besloten om tot aan het eind van mijn contract kpn te blijven wijzen op haar afspraken. Ik betaal en verwacht service tot de laatste dag dat is kpn contractueel verplicht. Ik heb getracht een tot een oplossing te komen maar KPN wil daar niets van weten. De heer ***** van KPN klantenreacties heeft totaal geen inzichtelijk vermogen om een klacht überhaupt op te kunnen lossen. Zijn manager ***** laat ook niets weten. Het is voor mij een principe kwestie geworden.

Admin: namen verborgen ivm privacy

20 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Maar wat is nu het probleem?
Het probleem is simpel men heeft mij beloofd dat ik mijn contract vroegtijdig mocht vernieuwen. Maar nu weet niemand zo gezegd van niets. Zelfs de heer Vladimir *** en Bob *** reageren niet. Ik wil gewoon mijn contract vroegtijdig vernieuwen zoals beloofd! !!

Admin: namen weggehaald omwille van privacy

Reputatie 7
Badge +30
En wanneer (welke datum/maand) is je contract vrij opzegbaar?
03-03 2017 mijn einddatum zou aangepast worden naar 31-12-2015 dit was in oktober beloofd. Ik zou dan een vernieuwd contract voor 2 jaar aangaan.
Reputatie 7
Badge +24
Goedemiddag Wilfred, 

Welkom op het forum. Ik vind het erg jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent. Een contract vroegtijdig vernieuwen is iets dat niet gedaan wordt, daar we voor alle klanten hierin één lijn trekken. Erg raar dat dit bij jou wel gezegd is. Ik begrijp dat je al contact hebt gehad met onze Klachtenafdeling. Ik vind het heel vervelend om te zeggen, maar ik kan je hier niet verder in helpen. Mijn collega's van de Klachtenafdeling zijn voor jouw onvrede de laatste afdeling.

Het is voor mij een principe kwestie geworden ik ben door KPN benaderd en niet andersom. Ik moet nu elke dag mijn cache onder de aandacht blijven brengen tot 02-03-2017. Ik roep iedereen op misstanden te melden. Ed de Maat reageer't niet
Alleen Ali Zare die maar die zit op de verkeerde plek.
Het doorverwijzen naar de geschillencommisie geeft aan dat KPN haar klanten niet serieus neemt anders losten ze problemen zelf op. Ik ben benaderd door KPN met een aanbod en niet andersom.
Problemen vraag naar ****

Admin: naam+telefoonnummer verwijderd

Reputatie 7
Badge +30
Nou, heb je al schriftelijk een klacht ingediend, eventueel aangetekend? Volgens de voorwaarden reageert KPN dan binnen 30 dagen inhoudelijk op het geschil (zie 1:15.1 voor het hele verhaal)

Heb je misschien bewijs dat ze je belden met deze mededeling?

Wel vind ik het absurd dat je volledige namen en telefoonnummers(?) zomaar hier plaatst zonder dat die mensen toestemming hebben gegeven.

Robin

Deze namen staan ook terug te lezen in klachten van andere klanten waarop zij zelf een nummer en naam achterlaten.
Mij nemen ze als klant op dit moment niet serieus. Ik heb zelfs een voorstel gedaan tot een oplossing maar ook daar voelde KPN zich te goed voor. Het ligt niet aan het bedrijf maar aan bepaalde medewerker's die zich niet kunnen verplaatsen in een klant.
Het is jammer dat je blijkbaar niet alles mag melden op het forum. Het feit dat KPN haar klanten naar de geschillencommissie verwijst gee ft al aan dat ze blijkbaar klanten genoeg hebben. Het zou zo'n prachtig bedrijf sieren om ook netjes met haar klanten om te gaan. Ik vind het jammer dat mijn voorstel tot een oplossing te komen zo van tafel geveegd wordt omdat men zelf niet meer weet wie mij gecontacteerd heeft. Alle klanten kunnen lezen op www.klachtenkompas.nl wat dit allemaal oproept bij klanten.

Reputatie 7
Badge +30
Is het niet veel slimmer om dat tegen de klachten afdeling te zeggen?

En volgensmij is dit "gewoon" de standaard procedure. Je stuurt eerst een klachtbrief. Als je het niet eens wordt over de oplossing kan je naar de geschillencommissie en als dat ook niets is wordt het verder opgeschaald naar een juridisch item.

Overigens mag je heel veel plaatsen op het forum, maar is het gewoon niet netjes om zomaar iemands naam + telefoonnummer in het openbaar op het forum te zetten.

Robin
Ik heb liever dat iemand van KPN zelf reageerd zij weten wat er speelt. Wanneer men als klant niet gehoord wordt dan is dit medium de juiste plek om aandacht te vragen.
Reputatie 7
Badge +30

wilff196 schreef op 21 dec '15 om 18:31u
Ik heb liever dat iemand van KPN zelf reageerd zij weten wat er speelt. Wanneer men als klant niet gehoord wordt dan is dit medium de juiste plek om aandacht te vragen.

Nouja dat is nog maar de vraag, maar er zal echt niemand van de klachten afdeling hier reageren.

Het is voor mij belangrijk om zoveel mijn gevoel met iedereen te delen. Principe kwestie
Reputatie 6
Badge +9
Ik lach me mijn testikels uit mijn stringetje.

Kijk je hebt een contract, daarin ben jij met wederzijds goedvinden een contract met KPN aangegeaan. In dit contract staat schijnbaar dat je tot maart 2017 een contract hebt, nu doe ik de aanname dat je dus maart dit jaar (2015) een contract hebt gesloten met KPN.

Jij durft dus bij hoog en laag te beweren dan men uit eigen bewiging heeft voorgesteld de einde contract datum met ruim 14 maanden te vervroegen terwijl het contract 24 maanden duurt? Lekker geloofwaardig verhaal...

Jij kan dan wel naar de geschillencommisie willen omdat KPN iets niet na zou komen, juridisch sta je natuurlijk nergens, dat begrijp je zelf neem ik aan ook wel?

Ik zeg succes verder en ik ben heeeeeel benieuwd naar het vervolg van dit verhaal ;-)

Ik zit niet te wachten op een flut antwoord van een zelf uitgeroepen serviceexpert op dit forum.  Inhoudelijk weet u niet wat er speelt en voor aan afgegaan is.

Reputatie 7
Badge +30
Precies, en daarom is het naar mijn idee veel slimmer om dit met de klacht afdeling te overleggen, en als je daar er niet uit komt naar de geschillencommissie te gaan zoals ik al eerder heb aangegeven.

Robin
Reputatie 6
Badge +9
Sorry Wilfred maar de forum sofware heeft mij uitgeroepen tot expert, heb ik zelf niets aan gedaan.

Kijk wat ik me altijd afvraag is waarom mensen die boos/teleurgesteld zijn in iets wel die boosheid willen ventileren maar niet inhoudelijk willen vertellen waar het om gaat, als je aannames doet ze nog kwader worden omdat je ze niet naar de mond praat.

Laat ik dan de vraag zou stellen, waarom ventileer je hier je boosheid om vervolgens iedereen die reageert de mond te snoeren, dan is dit niet de aangewzen plaatst om je boosheid te uiten in mijn ogen ;)

Reageer