Beantwoord

KPN komt gemaakte afspraken niet na.

• 19 september 2018
  • 3 reacties
  • 91 keer bekeken

Telefonische benadering door KPN omdat ik een mobiel abonnement heb via KPN, met de vraag of ik KPN compleet wil afsluiten met heel veel voordelen.

Besproken is:
* eerste maanden korting op glasvezel en televisie (dit klopt en heb ik geen klacht over)
* Extra zenderpakket naar keuze ( klopt ook, hier geen klacht over)
* Gratis installatie door een KPN monteur (klopt ook, complimenten voor deze monteur, die was zeer behulpzaam en vakbekwaam)
* €5,- korting op mijn mobiele KPN abonnement
* Verdubbeling van het data tegoed op mijn mobiele KPN abonnement
* Verdubbeling op het aantal belminuten van mijn mobiele abonnement

Deze aanbieding kwam precies op het juiste moment voor mij, dus heb ik deze afgesloten met de bovengenoemde voorwaarden.

Na installatie kwam ik erachter dat het mobiele gedeelte nog niet geregeld was, dus contact opgenomen via de KPN chat. De dame waarmee ik gesproken heb gaf het volgende als antwoord:
* Ik zie dat je geen standaard abonnement hebt maar een KPN basic abonnement uit 2011, ik ben bang dat die 10 GB dan niet verdubbeld wordt, omdat deze niet standaard in je abonnemnt zit.Je zou wel je abonnement kunnen verlengen naar een abonnement van 10 GB waardoor hij wel 20 GB wordt.

Aanvullend verteld ze dat ik dan €30,- euro ga betalen i.p.v de €17,- die ik nu betaal en waar vooraf verteld is door KPN dat ik daar €5,- korting op zou krijgen.
De desbetreffende dame gaf aan dat ze geen gepaste oplossing voor mij heft.

Dit lijkt me toch niet de bedoeling.. Aan het einde van de chat (op 14 augustus j.l.) heb ik aangegeven dat ik wil dat er contact opgenomen zou worden met mij voor een oplossing. Het antwoord hierop was: Ik leg de notitie hier neer, en hoop dat er een mooie oplossing voor je komt.

Nu (19 September) is er nogsteeds geen contact opgenomen met mij vanuit KPN.
Dus weer een chat opgestart. Deze medewerker was heel kort, en kon niks voor mij betekenen en iemand anders bij KPN ook niet waren zijn letterlijke woorden,

Wellicht kan er via deze weg naar een gepaste oplossing worden gezocht door KPN medewerkers die de gemaakte afspraken door een collega wel nakomen.

Mvg,
Marcel.
icon

Beste antwoord door Alex_P 20 september 2018, 18:46

Hi HtcU11, welkom op het forum. Als ik dit lees vermoed ik dat je nog een erg oud abonnement hebt dat in verleden onbeperkt internet had en nu 10 Gb en ongeveer 300 minuten voor circa € 17.-. Die abonnementen komen inderdaad niet in aanmerking voor Compleet, het zijn abonnementen uit 2009/2010 en dusdanig goedkoop dat er geen voordelen op komen. Kan me ook goed voorstellen dat je dit abonnement zo wilt laten. Aangezien dit door een collega wel zo is verteld kan ik dit doorzetten naar onze klachtenafhandeling, mijn vermoeden is dat er een oplossing zal komen in de trend van tussentijds toch je vaste abonnement opzeggen. (of na de actieperiode van de eerste 6 maanden korting). Hier kan ik echter geen uitspraken over doen.

Ik wil wel voor de zekerheid nakijken of ik dit goed inschat zo. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hi HtcU11, welkom op het forum. Als ik dit lees vermoed ik dat je nog een erg oud abonnement hebt dat in verleden onbeperkt internet had en nu 10 Gb en ongeveer 300 minuten voor circa € 17.-. Die abonnementen komen inderdaad niet in aanmerking voor Compleet, het zijn abonnementen uit 2009/2010 en dusdanig goedkoop dat er geen voordelen op komen. Kan me ook goed voorstellen dat je dit abonnement zo wilt laten. Aangezien dit door een collega wel zo is verteld kan ik dit doorzetten naar onze klachtenafhandeling, mijn vermoeden is dat er een oplossing zal komen in de trend van tussentijds toch je vaste abonnement opzeggen. (of na de actieperiode van de eerste 6 maanden korting). Hier kan ik echter geen uitspraken over doen.

Ik wil wel voor de zekerheid nakijken of ik dit goed inschat zo. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Dank voor je reactie. Ik ben idd al lang klant bij Kpn. Dit moest toch ook bekend zijn bij je collega die mij alle beloftes heeft gedaan. Bijzonder trouwens dat je als "vaste" klant zo behandeld wordt. Ik heb mijn gegevens ingevuld.
Gelieve dit door te zetten naar de klachten afdeling.

Mvg, Marcel.
Reputatie 7
Badge +17
Dank voor je reactie. Ik ben idd al lang klant bij Kpn. Dit moest toch ook bekend zijn bij je collega die mij alle beloftes heeft gedaan. Bijzonder trouwens dat je als "vaste" klant zo behandeld wordt. Ik heb mijn gegevens ingevuld.
Gelieve dit door te zetten naar de klachten afdeling.

Mvg, Marcel.

Bij deze gedaan Marcel, wacht dit even af. 🙂

Reageer