Beantwoord

KPN maak toch een leuk gebaar naar klanten in coronatijd

  • 31 March 2020
  • 2 reacties
  • 77 keer bekeken

Wat zou KPN kunnen doen voor haar (mobile) klanten in deze moeilijke tijd dat juist communicatie zo belanrijk is tussen klanten en hun ouderen die alleen telefoon hebben. ik zou zeggen u slaat een slag en aandacht om klanten belminuten cadeau te doen. laat dit een opsteker zijn voor KPN

icon

Beste antwoord door Nadia 3 April 2020, 12:16

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7

Hey @Vis.D , welkom op het KPN forum 🙂 Contact houden, vooral nu, is erg belangrijk. Wij doen er alles aan om Nederland te helpen in deze barre tijd. Vooral daar waar we goed in zijn: ons netwerk. 

We proberen deze uitzonderlijke tijd aangenamer te maken voor consumenten en zakelijke gebruikers. Zo bieden we onze klanten gratis entertainment zenders zoals; Film1 en ondersteunen we zakelijke klanten door tijdelijk geen extra kosten buiten de bundel te rekenen. Ook helpen we kinderen uit armlastige gezinnen die het niet kunnen veroorloven internet thuis te hebben. Wij regelen dat deze kinderen thuis internet krijgen zodat ook zij verbonden zijn met school en klasgenoten :green_heart:  

Met je vaste internet thuis heb je geen verbruikslimiet. Nu we meer dan anders thuis blijven heb je constant verbinding met je vaste internet. Dus zou je geen extra (bel / sms of data) bundel voor je mobiele aansluiting nodig hebben, toch? :)

Kijk voor meer initiatieven van KPN op: KPN helpt :green_heart:

Reputatie 7

Heé Vis.D, helaas geen reactie meer van je gehad. Ik hoop dat je mijn bericht nog hebt gelezen en de initiatieven die we uitvoeren ook kunt waarderen :D

Mocht je nog vragen hebben, je weet ons te vinden! 
Ik wens je een fijn weekend :rabbit:

Reageer