Beantwoord

Wanneer wordt zendmast in Ootmarsum actief?

  • 17 June 2021
  • 3 reacties
  • 120 keer bekeken

Ik zou graag willen weten wanneer de KPN mast op de kuiperberg in Ootmarsum actief is.

hij staat er nu wel eindelijk maar volgens mij is hij nog niet actief en we hebben in het centrum van Ootmarsum thuis nog steeds erg slecht bereik.

Groet Sylvia wilbers

(...) 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door PeterG 18 June 2021, 13:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Als je telefoon het kan zou ik 'm op “Bellen via Wifi” zetten en daaronder dan ook “voorkeur wifi”  aanzetten.

Ik zit vlak bij een mast (800 meter) maar heb maar 1 streepje 4G binnenshuis. (het hele flatgebouw met meerdere muren e.d. zit er tussen).

Internet gaat thuis sowieso via wifi (en whatsapp bellen dus ook!), maar met “Bellen via wifi” gaat ook het bellen via kpn via je wifi. Werkt hier perfect.

Reputatie 7
Badge +15

@Sylvs Welkom op het forum. 

Het klopt inderdaad dat de zendmast er ondertussen staat, ik kan echter nog niet zeggen wanneer deze actief wordt. 

Er zijn een aantal factoren die er voor zorgen dat dit soms langer kan duren en ik zou het vervelend vinden om valse hoop te bieden.

Tot de tijd dat de zendmast actief werd is de reactie van @PeterG een goed advies! 

Ik zou graag willen weten wanneer de KPN mast op de kuiperberg in Ootmarsum actief is.

hij staat er nu wel eindelijk maar volgens mij is hij nog niet actief en we hebben in het centrum van Ootmarsum thuis nog steeds erg slecht bereik.

Groet Sylvia wilbers

(...) 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

Ook mij viel het op dat deze zendmast al meer dan 4 weken gereed is, maar nog steeds niet actief.

Peter Johannink,

centrum Ootmarsum