Beantwoord

KPN overgezet naar Hi duurt lang dus geen compleet

• 14 januari 2014
  • 7 reacties
  • 2975 keer bekeken

Goedemorgen,

een paar weken geleden heb ik mijn oude kpn data nummer omgezet naar Hi data alleen dat gebeurt maar niet. Gevolg is dus ook dat ik geen kpn compleet erop kan zetten?.

Hoe zit het met de achterstanden bij Hi op dit moment? En het nr wordt continue niet herkend door kpn.

Nog een vraag ik heb een abo afgesloten bij KPN via Coolblue omdat die toen wel abo met tablet deden. Alleen voor mij zou deze ook in het kpn compleet moeten? aangezien ik voldoe aan de voorwaarden van compleet een abo met toestel. Waarom kan dit niet?

Ik verneem het graag.

icon

Beste antwoord door Menno 14 januari 2014, 12:52

Beste Zapper, 

bedankt voor de gegevens. Ik heb dit voor je uitgezocht. Je hebt een mobiel abonnement van Hi met toestel afgesloten. Deze is alsnog voor je geactiveerd. Je kunt per direct gebruik maken van de aansluiting en het toestel. Ik was door je eerdere bericht in de veronderstelling dat je een data abonnement had genomen, je kunt met een mobiel abonnement van Hi ook gebruik maken van KPN compleet. 

Mocht je nog verdere inhoudelijke vragen hebben over het abonnement dan kun je mij deze via een privé-bericht stellen. 

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +12
De abonnementen van mobiele telefonie kunnen meedoen aan KPN Compleet. Abonnement voor mobiele data met of zonder tablet doen hier niet aan mee. (http://www.kpn.com/compleet )

Wel kunnen de tablet abonnementen die zijn afgesloten voor 1 of 2 jaar meedoen aan familievoordeel. (http://www.kpn.com/familievoordeel )

Eventuele betalingsachterstand bij Hi dienen nog steeds betaald te worden. De interne omzetting om ook gebruik te kunnen maken van mijnkpn kan ongeveer 7 dagen duren.

Reputatie 5
Badge +6
Beste Zapper, 

een omzetting die een paar weken in beslag neemt lijkt me erg lang en ik zou graag willen uitzoeken wat de reden is dat je nog niet bent omgezet. Zou je mij in een privé-bericht je postcode/huisnummer en mobiele nummer willen sturen?

Ik zag dat de link van shugosha niet werkte. Meer informatie over familievoordeel van een Hi aansluiting vind je hier. Voor KPN compleet kom je inderdaad met een tablet abonnement niet in aanmerking helaas. De abonnementen die wel in aanmerking komen staan op de site van Hi beschreven. 

Reputatie 7
Badge +12
Oops, ik had een foutje gemaakt in de link, gecorrigeerd ;)

Dank je wel.

Ik begreep dat de omzetten van hi naar KPN 6 weken zou duren?.

Vindt het nogal lang en slordig.

Ik zal de gegevens sturen.

Reputatie 5
Badge +6
Beste Zapper, 

bedankt voor de gegevens. Ik heb dit voor je uitgezocht. Je hebt een mobiel abonnement van Hi met toestel afgesloten. Deze is alsnog voor je geactiveerd. Je kunt per direct gebruik maken van de aansluiting en het toestel. Ik was door je eerdere bericht in de veronderstelling dat je een data abonnement had genomen, je kunt met een mobiel abonnement van Hi ook gebruik maken van KPN compleet. 

Mocht je nog verdere inhoudelijke vragen hebben over het abonnement dan kun je mij deze via een privé-bericht stellen. 

Hoi,

klopt ik gebruik hem al even alleen is maar niet omgezet.

Het is een data abo met toestel en die zou volgens de voorwaarde die ze mij telefonisch vertelde bij compleet kunnen?.

Ik heb de mogelijkheid indoen nodig er bel bij te zetten maar op dit moment nog niet nodig.

Dank u wel voor de moeite... top forum zo.

Reputatie 5
Badge +6
Graag gedaan:) Fijn dat je onze inspanningen kunt waarderen!

Een nieuw afgesloten mobiel abonnement met toestel komt inderdaad in aanmerking voor KPN compleet. Nadat je eerst jouw Alles-in-1 pakket hebt aangemeld via dit formulier  kun je het mobiele abonnement aanmelden door COMPLEET AAN te sms’en naar 1515. (gratis)  

Reageer