Beantwoord

KPN producten Telfort

  • 21 July 2019
  • 3 reacties
  • 110 keer bekeken

Ik heb een nieuw mobiel abonnement afgesloten. Gekozen voor KPN compleet omdat ik al producten heb van KPN en Telfort. Voor het afsluiten abonnement is mij verteld dat ik mb's kan overdragen, ook aan telfortnummers op het zelfde adres omdat KPN/Telfort samen zijn gegaan. Nu lukt het niet om deze nummers toe te voegen. Hoe kan ik dit oplossen? Mijn keus voor KPN is o.a. hierdoor bepaalt.
icon

Beste antwoord door Susan_ 22 July 2019, 12:09

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Heb je al geprobeerd om jezelf aan te melden op deze pagina?
https://www.kpn.com/compleet/telfort-compleet.htm

Je moet je namelijk aanmelden voor de compleet diensten extra's 🙂
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @SaskiaenRene, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je zowel producten van KPN als producten van Telfort hebt, moet je je aanmelden via bovenstaande website.

Echter, om MB's te delen moeten wel alle mobiele nummers bij KPN zitten. Heb je het nummer bij KPN afgesloten of bij Telfort? Telfort zelf heeft namelijk niet de optie om MB's te delen, maar ze krijgen wel de dubbele data.

Ik ben helaas niet bij het gesprek geweest dus kan niet nagaan op welke manier dit is aangegeven. Ik zie dat je bij KPN wel compleet bent met vaste diensten en 1 mobiel nummer. Deze zijn aangemeld en hiervoor krijg je alle voordelen. Ik ga er vanuit dat je bij Telfort ook aangemeld bent voor de combivoordelen. Op deze manier haal je wel het onderste uit de kan, het enige wat je niet kan is MB's delen met de Telfort nummers. Maar ga je de Telfort nummers aanmelden bij KPN, dan verliezen zij de € 5,00 korting (en kan je alsnog geen MB's delen).

Dus de constructie die je nu hebt, is het meest voordelig ook al is het niet wat de medewerker destijds heeft doorgegeven.. Dat kan ik helaas niet terugdraaien.
Reputatie 7
Badge +21
@SaskiaenRene, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Is het door bovenstaande informatie wat duidelijker geworden voor jou?

Reageer