Beantwoord

Kpn te duur

  • 1 mei 2013
  • 1 reactie
  • 6320 keer bekeken

Beste kpn,

Vorig jaar had ik al het zelfde probleem.

De aanbiedingen met verlengen zijn het zelfde als de aanbedingen voor nieuwe klanten.

buiten dat vind ik het raar dat de prijs alleen maar omhoog is gegaan. terwijl je hem nu leased.

zelf denk ik er nu zeker aan om overstappen. 

hopen voor alle andere klanten dat ze er iets aan gaan doen.

Groeten,

icon

Beste antwoord door Jemy__ 11 mei 2013, 16:55

Beste sterrek,

Er zijn nog steeds extra kortingen voor verlengende klanten. Afhankelijk van de gekozen databundel bij een abonnement, is er voor bestaande klant tot €5,- per maand voordeel te behalen t.o.v. nieuwe klanten. (Daarnaast betaalt een verlengende klant natuurlijk geen aansluitkosten.)

Met vriendelijke groet,

Jemy

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +2
Beste sterrek,

Er zijn nog steeds extra kortingen voor verlengende klanten. Afhankelijk van de gekozen databundel bij een abonnement, is er voor bestaande klant tot €5,- per maand voordeel te behalen t.o.v. nieuwe klanten. (Daarnaast betaalt een verlengende klant natuurlijk geen aansluitkosten.)

Met vriendelijke groet,

Jemy

Reageer