KPN veel te duur geworden

• 3 april 2015
  • 1 reactie
  • 522 keer bekeken

Op het forum kwam ik meerdere mensen tegen die met hetzelfde probleem zitten als mij. Ik wilde graag verlengen maar heb besloten mijn abonnement uit te zitten en dan over te stappen naar één van de andere providers, want ze zijn allen voordeliger dan KPN.

Ik vind het wel jammer want zowel de klantenservice als mijn netwerk zijn altijd goed geweest. Ik ben ook goed geholpen zowel in de winkel als aan de telefoon. Ik zit al jaren bij HI/KPN, helaas stop ik daar dus nu mee. 

Ter vergelijking

KPN - Tele2 met een abonnement van 2 jaar 150min/sms en 1000mb 

Samsung Galaxy S6 Edge - KPN   - 39 euro per maand - Toestelprijs: 539,- euro

Samsung Galaxy S6 Edge - Tele2 - 39 euro per maand - Toestelprijs: 90,- euro

Iphone 5S - KPN   - 34 euro per maand - Toestelprijs: 259,- euro

Iphone 5S - Tele2 - 34 euro per maand - Toestelprijs: 0 euro

Deze verschillen zijn niet in verhouding. En dan te bedenken dat ik nog familiekorting heb bij KPN en het dus eigenlijk nog duurder is. Ik krijg ook geen voordelig aanbod omdat ik al zoveel jaar bij KPN zit. Het verschil is gewoonweg te groot. Er zit niets anders op dan overstappen.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Goedemiddag Bdam, 

Welkom op het KPN Forum. Erg jammer om te lezen dat je wilt overstappen, ondanks dat je tevreden bent, wat natuurlijk wel erg leuk is om te lezen. Voor onze klanten bieden we Meer Mobiel Voordeel (voorheen FamilieVoordeel), KPN Compleet, landelijke 4G dekking en 24 uur per dag service middels onze Telefonische Klantenservice. Ik hoop dat we je in de toekomst weer mogen verwelkomen als klant bij ons. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer