Vraag

Kpn veranderd ongevraagd abonnement

• 29 april 2017
  • 6 reacties
  • 656 keer bekeken

Reputatie 1
Deze sms kreeg ik vandaag
Ik heb dit abonnement al een jaar of 10 en werd steeds stilzwijgend verlengt

Beste klant, 1 juni 2017 wijzigt uw KPN mobiel abonnement. Uw onbeperkt internetbundel wordt dan automatisch omgezet in een internetbundel van 10 GB. Vanaf dan kunt u uw abonnement gratis gebruiken in heel de EU. Uw abonnement kosteloos opzeggen? Bel dan 0800-0116. Meer info? kpn.com/wijzigingeu.htm

Mag dit zomaar,ik krijg nu minder voor het zelfde geld

M vr gr

Leo

6 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Tja, het gebeurt wel. Zie ook: https://tweakers.net/nieuws/124099/kpn-zet-abos-met-onbeperkt-internet-om-in-10gb-bundels.html
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Leo, welkom op het forum. We zijn bezig met oudere abonnementen uit te faseren, waaronder ook jouw abonnement. Dit is iets wat mag, maar je hebt ook de optie om op te zeggen. Wanneer je niks doet, dan zetten we je abonnement per 1 juni om naar een abonnement met 10GB. Heb je zo voldoende informatie?
Vind het sowieso al knap dat jullie al 7 jaar met hetzelfde abonnement rondlopen 😃
Reputatie 1
Beste Cindy
zit je na 1 Juni dan weer aan een contract vast ,of is het maandelijks opzegbaar?
Reputatie 7
Badge +24
De looptijd van je abonnement passen we niet aan @zijls. Die blijft maandelijks opzegbaar. Het enige dat veranderd is de grootte van je bundel.
Reputatie 2
Vind het sowieso al knap dat jullie al 7 jaar met hetzelfde abonnement rondlopen :D

Gewoon slim niet in de zogenaamde voordelige aanbiedingen trappen, dat kan dat.

Reageer