Beantwoord

KPN Website > Prijzen zijn weg

• 3 juni 2016
  • 9 reacties
  • 327 keer bekeken

Beste KPN,

Ik zit te surfen naar een nieuwe mobiel, maar ik zie geen prijzen op de overzichtpagina's.
Zeer vervelend!

Het komt hierdoor:

<price class="price-block text-white" style="display: none;">

Oplossing:

.price-block, .price-block-large {display: block;}

Uw webdesignbureau weet hoe ze dat kunnen aanpassen.
Alvast bedankt.

* Admin: topic naar juiste categorie verplaatst

icon

Beste antwoord door PeterG 3 juni 2016, 19:12

Hier is de overzichtspagina met toestellen: https://mobiel.kpn.com/

Daarop zie je inderdaad geen prijzen, want die zijn afhankelijk van de combinatie met welk abonnement en welke looptijd je ze neemt. Klik op [Bekijk] (blauwe knop) bij een toestel om te zien wat je er voor betaald i.c.m. de verschillende abonnementen en looptijden.

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Hier is de overzichtspagina met toestellen: https://mobiel.kpn.com/

Daarop zie je inderdaad geen prijzen, want die zijn afhankelijk van de combinatie met welk abonnement en welke looptijd je ze neemt. Klik op [Bekijk] (blauwe knop) bij een toestel om te zien wat je er voor betaald i.c.m. de verschillende abonnementen en looptijden.

Reputatie 7
Interessant om te zien wat dan de totale kosten voor abonnement inclusief toestel zijn.

Onderstaand een voorbeeld voor de Samsung S7 op basis van een abonnement met een looptijd van 24 maanden.

https://

Basis mobiel: €479,- + 24 * €39,- = €1.415,-

Vooral Internet instap: €399,- + 24 * €42,50 = €1.419,-

Vooral Internet standaard: €99,- + 24 * €49,- = €1.275,-

Zorgeloos instap: €29,- + 24 * €54,- = €1.325,-

Zorgelaas standaard: €29,- + 24 * €59,- = €1.445,-

Zorgeloos premium: €29,- + 24 * €69,- = €1.685,-

Zorgeloos premium plus: €29,- + 24 * €129,- = €3.125,-

Beste Ambassadeurs,

Hartelijk dank voor de input.

Het was natuurlijk een klein steekje onder water :)

Ik zou graag prijzen op basis van bijvoorbeeld Zorgeloos Instap terug zien op de overzichtspagina met alle telefoons.

Of een prijssticker op basis van het voordeligste abbonement waarbij het toestel gratis is.

Uiteraard zou er dan een vermelding bij moeten dat er meer mogelijkheden zijn.
Maarja, het is ook lastig met al die opties...

Het is een suggestie.

Goed weekend :)

Reputatie 7
Het enige dat interessant is om jouw keuze op te baseren is de "total costs of ownership" en dat is dus de optelsom van de éénmalige kosten (telefoon) en de maandelijks terugkerende kosten (abonnement).

Een telefoon is natuurlijk nooit gratis, het enige dat met de kosten voor de telefoon gebeurt is dat ze verhuizen van éénmalig naar maandelijks via het abonnement. Aan het eind van de rit heb je in beide gevallen het volle pond voor die telefoon betaald en ook nog een stevige rente als je voor die "gratis" telefoon hebt gekozen.

De meest voordelige optie blijft nog altijd een sim-only abonnement met de koop van een losse telefoon. Als je dan ook nog eens een half jaartje tot een jaartje wacht na uitkomst van een nieuw model, dan bespaar je al gauw honderden Euro's.

Goed ik zal het kort houden, want ik werd automatisch uitgelogd, toen ik wat zat uit te zoeken.. lekker weer.

Het is gewoon schrikbarend duur geworden! Punt.

4 jaar geleden had ik de dikste Phablet (Note1) voor € 1,10 euro per dag , met 500MB 2 jarig abbo.

Nu anno 2016 kom ik (nu met de dikste smartphone Samsung S7 of b.v. de BB Priv) niet onder de €1.90 per dag met eenzelfde soort 500MB abbo: €1335,- per 2 jaar!!

De telefoon bij zo'n abonnament is meer dan 4x zo duur geworden, maar ook het abonnament is 1/4 hoger.

Zelfs als ik een los toestel koop á €700 euro met een €20,- sim-only abbo ben ik nog €1,35 per dag kwijt.

Ja het is goedkoper als een abbo, maar nog steeds veel duurder dan enkele jaren terug.

What's going on.. na al die miljarden die we als consumenten in deze business hebben gestoken.

Dus maar een 1,5 jaar oud ding kopen tegenwoordig om op dezelfde kosten te blijven als voorheen... 
Tja, kan er niet positief van worden hoor wjb :)

(Jammer dat KPN de Note4 niet meer heeft.. kom wel nog overal de advertentie tegen. Was een mooie optie geweest.)

Reputatie 7
De Samsung S7 kan je als los toestel bij belsimpel.nl voor €617,- kopen.

Samen met een sim-only abonnement van €20,- komt dat uit op €1,50 bij een looptijd van 24 maanden.

Ben je bereid om drie jaar met die Samsung te doen, dan kom je uit op €1,22.

Ik weet overigens niet hoeveel je per maand belt, maar een abonnement met 500MB, 100 smsjes en 150 minuten bellen is ook voor een kleine €12,- te krijgen en dan zit je bij een looptijd van 24 maanden op €1,24.

wjb, dank je wel voor het meedenken en tips.

Dat het er niet goedkoper op is geworden is wel duidelijk.
Zoeken dus naar een goede aanbieding en goed rekenen zoals je al aan geeft.

De kosten van jouw voorbeeld komen inderdaad aardig in de buurt van wat ik wens.
Alleen niet voor iedereen weggelegt om +600 euro ineens te missen.

De bereikbaarheid van KPN netwerk is wel uitermate goed, nooit last van 'geen bereik' en gezien wij met TV & Internet ook bij KPN zitten vind ik het handig om met de mobiels ook bij KPN te blijven.

Ik ga nog even goed rondkijken, geen haast, de Note1 doet wonderbaarlijk nog steeds z'n werk 🙂, dus ja met een goede telefoon ben ik bereid lang te doen en ik bel niet echt veel, whatsapp wel.. maar als je het daar hoofdzakelijk bij tekst houd stook je niet zoveel MB's op.

Zit nog te kijken naar een zakelijk abonnament met dual sim, wellicht nog een idee om privé en zakelijk makkelijk te scheiden en om zo een groot gedeelte van de kosten eenvoudig op de zaak te zetten.

Maargoed we dwale helemaal af van de Titel van deze post dus bij deze nogmaals dank voor het meedenken.
Goed werk en een goed weekend!

Reputatie 7
Student... ...overweeg te lenen binnen het studenten leenstelsel. De rente die door DUO in rekening gebracht wordt is nu 0,01%.

Over een bedrag van €600,- is dat dus 6 Eurocent per jaar. Wauw, lenen kost geld, maar voor een student hoeft dat niet veel te zijn.

Moet je natuurlijk wel de dicipline opbrengen om per maand een bedrag opzij te zetten zodat je na 24 maanden die €600,12 gespaard hebt.

Wij hebben onze telefonie bij t-mobile ondergebracht. Met een gezin van van vijf personen leidt "t-mobile samen" voor ons in combinatie met de beduidend goedkopere abonnementen tot significant lagere kosten per maand. Daar kan geen "KPN compleet" tegenop. En met t-mobile heb ik ook nog geen plek gevonden waar ik geen bereik had.

Reputatie 7
Heb je overigens al eens naar de Oneplus 2 gekeken.

Mijn zoon (student) heeft zo'n apparaat en ik moet zeggen, daar is niets mis mee. (En dat zeg ik als een HTC adept die van design houdt. :$)

De Oneplus 3 staat op het punt van uitkomen en biedt nog mooiere specs en meer "design" voor weinig geld.

Echt het overwegen waard. Mijn zoon is in ieder geval heel blij met zijn Oneplus 2 komende vanaf een Samsung S3.

Reageer