Goedendag,
Na lang wachten kon ik vorige week eindelijk mijn nieuwe iPhone 11 Pro met abonnement ophalen bij de KPN winkel. Tot mijn verbazing ging dit zo gemakkelijk nog niet.
Mijn 06-nummer zou opgezegd zijn omdat ik niet voor nummerbehoud gekozen zou hebben (ik weet 100% zeker dat ik dit wel gedaan heb). Oke, ik wil toch mijn telefoon meenemen. Dus de medewerker zegt dat ik het beste een nieuw abonnement kan afsluiten zonder 06-nummer, welke hij daarna kan omzetten naar mijn oude nummer.
Nu wel de grap: een dag daarvoor zijn alle abonnementen overgegaan naar Hussel, waarbij de dataverdubbelaar als je thuis KPN hebt is verdwenen. Dus zelfde kosten, helft van de data.
Maar goed, ik ben geen lastig persoon dus vooruit dan maar. Nu is het echter bijna een week later en ik heb nog geen idee of dit nummer omzetten gelukt is, ik heb in ieder geval nog geen abonnement. Ook krijg ik constant mailtjes dat mijn bestelling nog klaar ligt in de KPN winkel, terwijl ik deze in mijn handen heb. De medewerker heeft mij ook verzekerd dat ik niet terug hoefde te komen.
Ik heb dus eigenlijk twee vragen:
- Wanneer kan ik mijn abonnement verwachten? In middels is er dus al een week verstreken waar ik voor betaal maar niets heb gehad.
- Is het nog mogelijk om mijn dataverdubbelaar te krijgen? Ik had immers een maand geleden al besteld, en heb deze dus eigenlijk niet gekregen door de late levering van Apple.
Ik snap dat dit een lastig verhaal is, ik was erbij en snap het ook maar amper. Maar ik wil liever niet terug naar de KPN winkel, het is namelijk niet zo handig voor mij en daarbij weet ik niet of de betreffende medewerker aanwezig is.
Beste antwoord door Erwin van KPN
Bekijk origineel