kpnmobile aanpassing abbonnement door kpn

• 28 april 2017
  • 26 reacties
  • 1322 keer bekeken

Toon eerste bericht

26 reacties

Reputatie 2

...
Het is geen onzin omdat jij het er niet mee eens bent (wat ik overigens heel goed kan snappen). Het is beide... Ja, KPN heeft de keuze gemaakt waar de lijn wordt getrokken wat er wel of niet onder Compleet valt. En ja, KPN kiest er voor om geen uitzondering te maken voor dat abonnement zodat 'ie alsnog in aanmerking komt voor Compleet.
....

Zucht, gaan we nu over een woordje vallen.
Het is precies wat er staat, KPN wil dit dus niet. Je zegt het zelf ook in die twee regels??

En dat het juridisch klopt geloof ik ook wel, de woekerpolissen zaten ook juridisch dichtgetimmerd.
Maar ok daar ging de winst ook voor de klant, ik begin nu meer overeenkomsten te zien... 😞
(Banken laten nu mensen tegenwoordig met een Euribor hypotheek gewoon met rust, kost ook geld. Soms kun je voor een klant kiezen)

Kijk ik snap ook wel dat de KPN geen unlimited kan leveren in het buitenland. Even lekker in Spanje elke avond op Netflix in HD een film kijken. Dat schiet niet op natuurlijk.
Niets verkeerd aan ze worden nu in een hoek gedwongen dat ze wat moeten doen.

Maar had voor die trouwe klanten iets te kiezen of te regelen aangeboden, ik had liever unlimited gehad met buitenland 1 Gb ofzo. Dan was dat gevaar er ook niet geweest. Of dit abo, of nog iets anders.

Nu wordt er gekozen voor je met eigenlijk de hoop dat je wegloopt dat lees je overal tussen de regels. Je mag opzeggen bla bla. Ja dat gold sowieso met die langlopende abo's kon je altijd weg met een maand.

Reageer