Beantwoord

Krijg geen melding bij nieuwe voicemail

  • 24 June 2019
  • 3 reacties
  • 808 keer bekeken

Badge
Ik ga het oude topic nieuw leven inblazen want ik heb dit probleem al zeker 3 maanden. De tip voicemail aan en uit heeft geen effect gehad. Visual voicemail geconfigureerd etc ook niets geholpen.

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marina_ 25 June 2019, 13:44

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Kaydan1974, Welkom op het forum. Wat jammer dat het configureren met de Visual Voicemail niet heeft geholpen om ervoor te zorgen dat de meldingen wel binnen komen. Je maakt ook gebruik van een iPhone? Er zijn wat problemen met de notificaties van de voicemailberichten via de voicemail van Apple. Hier kunnen wij niets aan veranderen. Apple is degene die het probleem moet oplossen met een update. Het is niet gezegd of dit volgende week is of volgende maand. Het kan dus nog even duren voordat het probleem is opgelost. Helaas ervaren iPhone gebruikers via andere providers ook dit probleem, omdat het gaat over een app van de iPhone. Er is wel een workaround. Via 1233 kun je een sms notificatie instellen bij gemiste oproepen. Dit gaat via optie 2. Instellingen' > Optie 4' > Netwerkinstellingen. Zo krijg je alsnog een bericht wanneer er een bericht is ingesproken. Niet de gewenste oplossing, maar ik hoop met jullie dat het snel weer werkt met de app van Apple.
Badge
Hoi Marina

Bedankt voor je reactie. Jammer dat het probleem niet opgelost kan worden maar begrijp ook wel dat het niet aan jullie ligt.

Ik heb de notificatie aangezet en check elke dag nu maar mijn voicemail zodat ik geen belangrijke berichten heb gemist
Reputatie 7
Badge +19
Goed zo, zo mis je in ieder geval geen berichten meer. Wanneer het is opgelost krijg je twee meldingen. Je krijgt dan een melding van de VVM en een melding via 1233. Mocht je verder nog vragen hebben, hoor ik het graag.

Reageer