Beantwoord

Krijg geen verificatie sms bij verlengen abonnement

  • 13 September 2021
  • 2 reacties
  • 68 keer bekeken

hallo ik wil graag mijn abonnement verlengen maar krijg geen verificatie sms.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 14 September 2021, 14:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @amf schmitz, welkom op ons forum!
De kortste klap is dan even met ons te bellen op 0800-0402, te chatten via www.kpn.com/service of langs een winkel gaan om te verlengen!

In de meeste gevallen is de oorzaak hiervan een tijdelijke en is het vaak simpelweg een kwestie van het later nog eens proberen.
Een andere browser en/of ander apparaat kan ook een hoop uit maken.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het geluktis. Anders hoor ik het graag!