Beantwoord

Krijg sms dat tegoed op is, maar zie in MijnKPN nog verbruik over

  • 19 September 2021
  • 4 reacties
  • 22 keer bekeken

Ik krijg sms’je dat ik door tegoed heen ben maar er staat nog meer dan 1000 m’n op mijn tegoed en heb ook nog 1000 m’n gekocht. 
wat moet ik met sms’jes die niet kloppen of wat moet ik met mijn verbruik als dit niet klopt! 
kortom hoe kom ik te weten wat er nu werkelijk verbruikt is?

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 23 September 2021, 11:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Liefer, dat klinkt inderdaad heel verwarrend, goed dat je aan de bel trekt. 

Ik begrijp dat je wel smsjes krijgt dat je tegoed op zou zijn, maar dat je in MijnKPN ziet dat je bundel nog niet op is. Goed dat je al in MijnKPN gekeken hebt. Ik kijk graag even met je mee. Vul je je forumprofiel zo volledig mogelijk in, en geef je me hier een seintje zo gauw je dat hebt gedaan?

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Liefer, dat klinkt inderdaad heel verwarrend, goed dat je aan de bel trekt. 

Ik begrijp dat je wel smsjes krijgt dat je tegoed op zou zijn, maar dat je in MijnKPN ziet dat je bundel nog niet op is. Goed dat je al in MijnKPN gekeken hebt. Ik kijk graag even met je mee. Vul je je forumprofiel zo volledig mogelijk in, en geef je me hier een seintje zo gauw je dat hebt gedaan?

@Liefer Ik heb nog geen nieuwe reactie gezien, ik hoop dat dat een goed teken is. Als ik je ermee kan helpen, vul dan je gegevens in je profiel in, en geef me hier gerust een seintje.

Mijn profiel is aangevuld!

Reputatie 7
Badge +19

@Liefer Super, kan je je mobiele nummer nog voor me toevoegen? En om welke bundel gaat het, die je onlangs nog toegevoegd hebt? Alle informatie is welkom, hoe meer je deelt, des te beter mijn beeld van de situatie is :)