Beantwoord

Lagere toestelfinanciering mogelijk bij verlenging?

  • 21 July 2019
  • 3 reacties
  • 79 keer bekeken

Moet ik eerst mijn huidige toestel “afbetalen” voor dat ik een Nieuwe mag financieren?? Ik mag verlengen (27/7) maar mag tot max €10 toestel kosten hebben bij financiering van een duure toestel (huawei p30 pro) ik vindt dit rare want ik heb altijd 30 dagen van tevoren kunnen verlengen en altijd met een “dure toestel” mijn toestel kosten zijn nu €26 en in eens mag ik maar €10,van de Nieuwe toestel zouden ze €27 zijn een mijn totale maand bedrag blijft hetzelfde als nu. Kan iemand dit voor mij ophelderen??? Bedankt

*Admin: reactie afgesplitst,eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 23 July 2019, 11:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @DanielSmith85, welkom! Dit is een hele goede vraag. We doen een BKR check als er een aanvraag voor toestelkrediet gedaan wordt. Als jij nu een lopend toestelkrediet hebt, weegt dit inderdaad mee in de BKR check. Het is dus zeker mogelijk dat op het moment dat je je toestelkrediet afbetaald hebt, ineens wel weer een hoger krediet aan kunt gaan. Of dat in jouw specifieke geval zo is, kan ik niet beoordelen. We kunnen namelijk geen berekeningen inzien/maken, maar zien alleen de uitkomst van je BKR check. Je zou dus af kunnen wachten tot het einde van jouw huidige toestelkrediet en dan opnieuw een verlenging kunnen aanvragen of ervoor kiezen om nu te kiezen voor een grotere eenmalige bijbetaling. Heb je zo voldoende informatie?
Bedankt voor de reactie
Ben onder tussen achter gekomen wat er verkeerd was gegaan en het is verholpen, zit deze bericht te schrijven op mn nieuwe telefoon!!
Reputatie 7
Badge +30
Nog beter! Bedankt dat je het even liet weten en veel plezier van je nieuwe telefoon! 🙂