Beantwoord

Lange wachttijd klantenservice

  • 12 September 2019
  • 5 reacties
  • 218 keer bekeken

Verdrietig zeg...40 min wachten. Niet de eerste keer dat ik als klant teleurgesteld wordt. Laten we hopen dat KPN snel omvalt. Onbetrouwbaar bedrijf. We zijn beter af zonder!

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 20 September 2019, 15:01

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +19
Balen joh! Kunnen wij je hier helpen?
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen! Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je zo lang moest wachten. Je kan je vraag natuurlijk ook hier stellen, wellicht kunnen wij jou via deze weg verder helpen. We horen graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen! Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je zo lang moest wachten. Je kan je vraag natuurlijk ook hier stellen, wellicht kunnen wij jou via deze weg verder helpen. We horen graag van je!
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Al ruim 35 minuten aan het wachten om informatie te krijgen over het verleenden van mijn contract. Al jaren een trouwe klant. Heel jammer dit.

Reputatie 7
Badge +21

Ik begrijp dat het erg vervelend is om lang te wachten. Het is op dit moment erg druk. Ik verwacht dat je inmiddels al een antwoord hebt gekregen op jouw vraag. Als dit niet het geval is, dan kan je altijd hier jouw vraag achterlaten.

Reageer