Vraag

Late ontvangst ingesproken voicemail berichten

  • 8 February 2019
  • 7 reacties
  • 156 keer bekeken

Badge
Er is vandaag om 10:31 uur een voicemail-bericht ingesproken waarvan de melding pas om 11:20 uur op mijn mobiel binnenkomt. In het recente verleden heb ik zelfs meegemaakt dat er meer dan 1 dag tussen inspreken en ontvangst op mijn mobiel zat. Wat is hiervan de oorzaak?

Aangezien ik mantelzorger ben van mijn hoogbejaarde moeder (99 !) vind ik het zorgelijk dat ik niet snel bereikbaar ben. Hoor graag!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Vancoever, welkom! Maak je gebruik van de voicemail app of van de reguliere voicemail, te bereiken via 1233? Als je gebruik maakt van de app, wordt het bericht automatisch gedownload wanneer er een dataverbinding is. Bij geen dataverbinding ontvang je ook geen notificatie van de app en ook geen SMS-notificatie dat er een nieuw bericht is. Als je gebruik maakt van de reguliere voicemail, is het wel vreemd.

Van welk merk en type telefoon maak je gebruik? En wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en 06-nummer?
Badge
Beste,
Zover ik weet, maak ik gebruik van de reguliere voicemail. Mijn telefoon is een Apple XR. Heb in ieder geval niets gedownload! Hoe nu verder?
Reputatie 7
Badge +30
Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en 06-nummer, zoals ik hierboven vroeg? Dan kan ik eens in de systemen kijken hoe het ervoor staat en contact opnemen met onze technische dienst als dit nodig is. Je ervaart verder geen problemen met het ontvangen van sms'jes of bellen/gebeld worden? Bijvoorbeeld dat je slecht verstaanbaar bent of dat gesprekken wegvallen?
Badge
Heb gevraagde info inmiddels onder profiel ingevuld.
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt! Ik zie niet direct iets vreemds, dus ik wil toch eens verder kijken. Je ervaart verder geen problemen met het ontvangen van sms'jes of bellen/gebeld worden? Bijvoorbeeld dat je slecht verstaanbaar bent of dat gesprekken wegvallen?

Zou je me in een privébericht één of meerdere voorbeelden sturen waarop je de notificatie later krijgt? Graag met datum en tijdstip waarop de voicemail ingesproken is en tijdstip waarop je de notificatie krijgt. Dan kan ik het verder uit laten zoeken.
Badge
Nu niet meer mogelijk, de eerstvolgende keer stuur ik een voorg
beeld.
Reputatie 7
Badge +30
Top! Dan kan ik dat doorgeven aan onze technische dienst om uit te laten zoeken wat er aan de hand is. Als het weer voorkomt, wil je dan niet alleen de tijdstippen noteren, maar ook kijken of je wellicht op dat moment geen netwerk/geen bereik hebt? Dan kan ik dat ook direct doorgeven.