Beantwoord

Laten betalen niet mogelijk?

  • 12 September 2019
  • 8 reacties
  • 203 keer bekeken

Goedenmiddag..
ik kan de optie eenmalige uitstel niet kiezen.. normaal altijd en nu niet ... ik had al gebeld maar werd gezegd dat ik afgesloten word..
ik heb net een hele grote betaling gedaan aan jullie en wil graag die 67 euro eind deze maand betalen.. maar ik kan die optie niet kiezen ..
wat zijn de oplossingen hiervoor ??
ik wil natuurlijk niet afgesloten worden.. ik kon de hele tijd die optie niet kiezen en nu opeens berichtje dat ik afgesloten word...
icon

Beste antwoord door PeterG 16 September 2019, 14:07

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Kenjibumper
Even bellen met 0800 0402 en vragen naar de afdeling Collections
Dan heb je de goede persoon te pakken.
Had ik al gedaan .. ik moest een vraag inspreken en werd niet verder geholpen
Reputatie 7
Badge +21
Had ik al gedaan .. ik moest een vraag inspreken en werd niet verder geholpen

De vraag die je moet inspreken is Verbindt me met de afdeling Collections.

Als die je niet verder kunnen helpen dan ben ik bang dat het niet gaat.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Kenjibumper, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Om de betaling van de factuur te kunnen uitstellen dien je aan bepaalde voorwaarden te voldoen. Ten eerste moet het bedrag niet lager / hoger liggen dan een bepaald bedrag, en nog een paar andere zaken. Indien het via de website niet lukt, is de enige optie nog met Collections bellen. Je moet nu inderdaad wat inspreken, zodat je direct bij de juiste afdeling terecht komt. Werkt 'Collections' niet, zeg dan 'Factuur betalen' of 'Uitstel betaling' en dan moet je alsnog op de juiste plek terecht komen!

Heb je nog meer vragen? Dan hoor ik het graag!
Reputatie 7
Badge +21
@Kenjibumper, is het inmiddels gelukt om uitstel van betaling te regelen via mijn collega's?
Nee ... ik heb nu wel
het hoge bedrag betaald en kon geen uitstel krijgen voor mijn rekening van 67 euro
nu kreeg ik een mail dat ik 25 euro kan overmaken .. maar dit kan ik wel de 20e doen.. kan ik dan wel alvast aangesloten worden ???
Je wordt pas aangesloten als je volledige betaalachterstand is voldaan.

Verder is het niet mogelijk om betalingen structureel (dus elke maand) uit te stellen. Dat kan hooguit 3 maanden achtereen. Daarna een hele tijd niet meer. Blijf binnen de bundel om je kosten zo 'laag' mogelijk te houden. En reserveer het bedrag zodat het rond de 15de afgeschreven kan worden.

Er komt maandelijks niet meer binnen als je betalingen uitstelt. Het moet dus gewoon kunnen.
Reputatie 7
Badge +21
@Kenjibumper, bij een blokkade moet het gehele bedrag inderdaad betaald worden voordat je weer aangesloten wordt. Daarna zijn er weer mogelijkheden om het uit te stellen, maar zoals Peter aangeeft verplaatst dat het probleem alleen maar.. Dus ik hoop dat het lukt om het volledige bedrag over te maken zodat je weer gebruik kan maken van je abonnement!

Reageer