Lease

• 17 maart 2014
  • 1 reactie
  • 2567 keer bekeken

L.S.,

Allereerst heb ik deze vraag al gesteld bij Klantenservice, maar geen bericht terug gehad.

Ik ben in het bezit van een leasetoestel. Ik heb gehoord dat Lease gaat stoppen. Prima. Maar ik heb nu een toeste  Het abonnement loopt nog wel conform de afgesproken voorwaarden. Daarbij is het dus zo dat aan het einde van het contract ik een brief krijgt met daarin het overnamebedrag. Dan kan ik de keuze maken om het toestel wel of niet in te leveren. Dat is zo, maar wat is de mogelijkheid wanneer ik met een goedkoop abonnement ( ik bel weinig en maak geen gebruik van Interent ( alleen met WIFI)

Ik wil de lease sowie so niet verlengen. Het is een erg kostbaar "idee": geweest en stom van mij dat ik dit gedaan heb, maar dat zal U wel meer gehoord hebben.

Dus toestel overnemen en helemaal stoppen of..

Toestel overnemen en nieuw abonnement   ????????????  Wat is mogelijk en wat is financieel het gevolg

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12
Wanneer een verlenging wordt gedaan van het contract dan zal dit gebeuren met de voorwaarden van de nieuwe abonnementen. Bij de nieuwe abonnementen is inderdaad geen sprake meer van Lease.

Als u het toestel overneemt dan zou u een verlenging kunnen overwegen met Sim Only of anders een verlenging te doen met het toestel en het toestel in te leveren. De mogelijkheden qua kosten bij verlenging zijn te vinden hier.

Reageer