lease constructie

• 14 juni 2013
  • 3 reacties
  • 5375 keer bekeken

Reputatie 2
Momenteel heb ik een lease contract bij kpn icm een nokia lumia 920.

Ik heb op advies van de kpn shop voor deze constructie gekozen omdat hij mij wat extra zekerheden bood tijdens mijn contracts periode. Ook heb ik de vraag gesteld of lease wel mogelijk zou blijven na een jaar.

Hte antwoord van de medewerker was dat dat zekert het geval zou zijn. Ik vond dit namelijk van belang en dat was ook de rede om bij kpn te blijven. Tot mijn grote verbazing blijkt kpn nu afscheid te nemen van de lease constructie. Hierdoor moet ik dadelijk weer vooraf bijbetalen en zal ik ook geen 4 uur vervangservice meer hebben. Als ik dit vooraf had geweten dan was ik nooit met kpn en de lease constructie in zee gegaan. Graag wil ik dan ook dat mijn toestel kosteloos retour kan en mijn contract direct kosteloos ontbonden word.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Het leasen heeft KPN meer dan een jaar gedaan. Dat het leasen weer wordt afgeschaft komt van de hogere management lagen af, dit gaan ze de winkel medewerkers natuurlijk niet ruim van tevoren vertellen.

KPN HI schaft het leasen nog niet af dus je kan na dit contract verlengen bij de HI incl lease. Dan blijf je gebruikmaken van de voordelen van lease.

Wellicht zit bij de nieuwe abonnementen ook wel weer een 24 uur vervang service? Tot het einde van jou contact blijf je gewoon de voordelen van lease behouden. Bestaande contracten mogen tussentijds niet veranderd worden, je heb dus nog even de tijd om te kijken wat je wil gaan doen na je contract.

Reputatie 2
Wat een belachelijke reactie. Zou voor de lease nu verplicht naar een andere provider dan KPN.

in de winkel heb ik duidelijk aangegeven dat dit voor mij een proef was en er zeker van moest zijn dat de rest van mijn zakelijke abonnementen ook begin aankomend jaar op lease van KPN over konden. Nu heb ik dus een lease contracten dadelijk 12 andere abonnementen die een andere vorm.hebben. 

MEt deze reactie blijft er naar 1 mogelijkheid over en.dat is met mijn in totaal 14 abonnementen nooit meer met KPN in zee te gaan. Ronduit verkeerd voorgelicht in de KPN shop. SCHANDALIG!!

Reputatie 6
Badge +2
Ik ben trouwens geen kpn webcare medewerker voor de duidelijkheid..

De KPN winkel medewerker had natuurlijk niks mogen beloven daar heb je zeker een punt!

Als lease straks weer is afgeschaft bij kpn kan je nog steeds leasen met de bijbehorende voordelen bij de KPN dochters (kpn hi en kpn telfort) Dat kan een optie zijn?

Tevens zal kpn de voordelen die bij het leasen zitten niet zomaar laten valen hoop/verwacht ik.

Een achteruitgang van de service en kwaliteit pas niet bij kpn toch. Dit komt vast wel goed.

Misschien gaan de nieuwe abonnementen veel gustiger uitvallen qua kosten of servicegehalte?

(is het met 14 contracten niet beter om naar kpn zakelijke contracten te kijken? daar hebben ze nog meer service dan bij de consumenten tak)

Reageer