Beantwoord

Lease Toestel en Verlenging

• 25 juni 2014
  • 1 reactie
  • 1439 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik heb een leasecontract met KPN voor een Sony Xperia Z, helaas is dit toestel al een half jaar geleden gesneuveld en ben overgestapt op een eigen koop toestel.

Over 1 maand mag ik verlengen en wil ik weer een wat couranter model halen bij mijn abonnement. Hoe zit dat nu precies.. ik ga ervan uit dat ik een boete moet betalen voor het niet kunnen inleveren van mijn oude toestel? Kan ik wel een verlenging aanvragen met een nieuw (Niet-lease)toestel?

icon

Beste antwoord door Shugosha 25 juni 2014, 10:08

Het verlengen van het abonnement zal nog steeds kunnen als het lease toestel beschadigd is. Aan het einde van het lease krijgt u een brief met retourenvelop waarbij de keuze dan is om het toestel wel of niet te behouden. Als het toestel beschadigd is kan deze wel ingeleverd worden, maar dan zal er sprake zijn van een schadevergoeding van 25 euro. Indien het toestel kwijt is dan zal het overnamebedrag betaald moeten worden.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12
Het verlengen van het abonnement zal nog steeds kunnen als het lease toestel beschadigd is. Aan het einde van het lease krijgt u een brief met retourenvelop waarbij de keuze dan is om het toestel wel of niet te behouden. Als het toestel beschadigd is kan deze wel ingeleverd worden, maar dan zal er sprake zijn van een schadevergoeding van 25 euro. Indien het toestel kwijt is dan zal het overnamebedrag betaald moeten worden.

Reageer