Beantwoord

Lease toestel verzonden, toch geld afgeschreven

• 27 juli 2015
  • 4 reacties
  • 148 keer bekeken

Na het aflopen van mijn abonnement heb ik keurig mijn leasetoestel opgestuurd. Na enkele weken was er opeens geld afgeschreven, omdat de ontvangst niet geregistreerd was. Dit terwijl ik het volgens de instructies heb verzonden. Ondertussen heb ik gebeld met de klantenservice en PostNL. En helaas niet verder, want nog steeds heb ik mijn geld niet terug.
Welke medewerker kan mij nu echt helpen??
icon

Beste antwoord door Cindy_ 31 juli 2015, 14:43

; is het inmiddels via een andere weg gelukt? Daar ga ik vanuit, aangezien ik geen berichtje meer van je heb ontvangen. Mocht dat nu toch niet het geval zijn, dan zie ik je gegevens, inclusief kopie van je inleverbewijs, graag tegemoet. Aan de hand hiervan moet je toestel te traceren zijn 🙂.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
; welkom op het forum van KPN! Wat vervelen dat dit zo loopt. De Klantenservice zou je moeten kunnen helpen aan de hand van je verzendbewijs, welke je hebt ontvangen bij het verzenden van je telefoon. Wil je me een privébericht toesturen met een foto van het verzendbewijs, je 06-nummer, postcode en huisnummer? Dan help ik je verder. 
Reputatie 7
Badge +24
; is het inmiddels via een andere weg gelukt? Daar ga ik vanuit, aangezien ik geen berichtje meer van je heb ontvangen. Mocht dat nu toch niet het geval zijn, dan zie ik je gegevens, inclusief kopie van je inleverbewijs, graag tegemoet. Aan de hand hiervan moet je toestel te traceren zijn 🙂.
Beste Cindy,
Ik was zelf even op digitale detox. Ik stuur zo een privebericht.
Reputatie 7
Badge +24
; dat kan af en toe geen kwaad! 😉 Dank voor je gegevens. Nader informatie vind je in je inbox. 

Reageer