Leasekosten niet vermeld op contractverlenging

• 28 augustus 2013
  • 4 reacties
  • 5348 keer bekeken

Ik heb vorig jaar mijn abonnement verlengd voor 2 jaar en hierbij de IPhone 5 uitgezocht. Ik hoefde niets bij te betalen aan de telefoon aangezien mijn abonnement aan de hogere kant was. Na de actie 9 maanden voor 25 euro schrok ik deze week van mijn telefoonrekening! €37,- leasekosten!?!? Hier is bij de contractverlenging niets van vermeld en staat ook niet beschreven op het contract wat ik nog in mijn mail heb staan! Wat hiermee te doen? En is er een mogelijkheid hier vanaf te komen! Betaal me nu **bleep** per maand!

4 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Wat staat er dan wel voor bedrag in je contract vermeldt dan als ik vragen mag?

Want je weet toch wat je betalen gaat, immers je vond dat het een duur contract was maarja dan had je wel een iphone 5 zeg je.

Bedoel je weet toch wat je afsluit, volgens mij stond er altijd vermeldt wat de abbonementskosten en de leasekosten zijn als je wilt afsluiten. Het maandbedrag staat dan onder de streep, ik neem aan dat dat bedrag ook gewoon op je contract staat vermeldt.

Het lijkt mij dat kpn duidelijk genoeg is geweest dat het een leasetoestel betreft, immers je weet ook dat je het moet inleveren etc als je het contract aangaat.

Eraf komen, ik zeg 0,0 kans.

Reputatie 7
Badge +12
Qua leasekosten is er niks aan te doen. Qua abonnementskosten kunt u de bundels voor het bellen en internetten nog wel aan passen.

De bedragen zonder korting staan op de overeenkomst aangegeven en tevens ook in mijnkpn en anders ook nog op www.kpn.com/tarieven

Reputatie 6
Badge +2
Op een contract staat nooit een bedrag. Je kan immers je bel/sms en internetbundels elke maand omhoog en omlaag aanpassen.

Door je abonnement precies op je gebruik af te stellen kan je wellicht nog wat kosten gaan besparen.

Als je verlengt bespreek je toch ook de kosten die je na de korting gaat betalen?

Reputatie 7
Badge +12
De kosten van de genomen bundels worden dan nog wel vermeld op de overeenkomst. Bij de omschrijving van de producten staan de bundels met de genomen korting en erachter zou moeten staan wat de reguliere kosten zijn.

Reageer