Beantwoord

leasetoestel

• 7 augustus 2013
  • 14 reacties
  • 5476 keer bekeken

KPN misleid blijkbaar graag mensen! Al jaren een contrat bij KPN, Nu na verlenging van mijn abonnement Let op!......... gewoon gevraagd mijn abonnement te VERLENGEN!!!! kom ik erachter dat ik ineens een leasetoestel heb! Dat is me in de winkel nooit gevraagd. Ik heb dat ook nooit gehad. Komen ze aan de telefoon, met de dooddoener dat je je contract had moeten doorspitten. Ja, dat is waar, maar ik ga niet voor een ANDER abonnement, ik heb om verlengen gevraagd! De verkoper vraagt het niet eens aan je in de winkel. Nee hoor hier moet je zelf achter komen wanneer dit abonnement via email naar je toe is gestuurd. Dan mag je van allerlei procedures doorlopen om er van af te komen. Als dat al lukt , want je hebt getekend in een overvolle winkel!! Helaas wij hebben in ons goede vertrouwen in de KPN voor verlenging getekend , niet voor vernieuwing! ons vertrouwen in de KPN is weg! Dit was het laatste abonnement. Zodra het kan gaat alles in huis van KPN de deur uit!!@!

icon

Beste antwoord door sveld84 7 augustus 2013, 13:35

Amen

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 6
Badge +9
U heeft ee contract getekend, daarop staat vermeld hoe de opbouw van uw abbonementsgeld is, een deel belbundel, een deel internetbundel en een deel leasekosten, als er dan geen belletje is gaan rinkelen dan is dat niet de schuld van KPN lijkt mij.....

Buiten het feit dat de medewerker het niet gemeldt heeft in uw ogen neem ik aan dat u zich georienteerd heeft alvorens tot verlenging over te gaan, in dat geval had u geweten dat KPN, Hi en Telfort op dat moment aan toestel lease deden.

Nou Volgens mij heeft u hetzelfde gebrek als ik! Als u mijn bericht GELEZEN heeft , ziet u staan dat ik idd in gebreke ben geleven mijn contract goed door te nemen! Wel door meerdere redenen. 1; Al jaren een zelfde contract. 2; Overvolle winkel 3; Verkoper meld helemaal geen veranderringen? Maar prima hoor, als je zo met klanten omgaat ben je super klantvriendelijk bezig! mijn complimenten aan de KPN!

Reputatie 6
Badge +9
Welk gebrek constateerd u bij mij?

In mijn bericht geef ik aan dat je in de algemeenheid mag aannemen dat een ieder die iets nieuws koopt zich goed informeerd alvorens te gaan kopen.

Stel U rijd al jaren in een Mercedes E klasse, elke 2 jaar koopt u een nieuwe, dan laat u zich elke keer weer informeren over de auto, U VRAAGT aan de verkoper wat de veranderingen zijn.

U tikt toch niet klakkeloos een halve ton af zonder te weten wat u koopt?

In dit geval is dat toch ook zo 😉 Misschien had de verkoper moeten aanvoelen dat U een enorme leek bent op dit gebied, echter als u dat niet doet voorkomen dan kan de verkoper er weinig aan doen lijkt mij.

Klantvriendelijk, tsja valt over te twisten, misschien wel niet heel erg klantvriendelijk, zoals u wilt. Maar de schuld bij KPN leggen, nee dat is uw eigen domme schuld...

Het toestel lease verhaal heeft mij destijds doen besluiten na 10 jaar van KPN dochter Telfort over te stappen naar de provider van de mooie rood met witte reclames. Omdat ik net als u niet gediend was van een leasetoesel met hoge kosten.

U had bij de KPN moeten gaan werken, daar waren ze blij geweest met u!

Inmiddels heb ik via social media heeel veel reacties van mensen die hetzelfde is overkomen?! Erg veel domme mensen in Nederland dus... Allemaal leken. En wat blijkt KPN is inmiddels al weer gestopt met de leasetoestellen... Waarschijnlijk veel weggelopen klanten. Ik weet dat het mijn eigen domme fout is... Ben alleen niet gediend van deze "geweldige"service van KPN.

Reputatie 6
Badge +9
Ik krijg van KPN maandelijks geld gestort om me positief uit te laten op het forum, **bleep** gesnapt....

Reputatie 7
Badge +12
Bij een verlenging ga je over naar een nieuw abonnement, naar de abonnementsvorm die er dan is. Je kan niet verlengen met een nieuw toestel en dan nog steeds een oude abonnementsvorm.

Tevens heeft op de overeenkomst die u heeft gekregen ook vermeld gestaan dat het toestellease is.

toon je heb gelijk ik zit met het zelfde 14 juni het abbo verlengt krijg je in een keer n lease toestel onder je neus gedrukten in de winkel zeggen ze er niks over dat is mensen misleiden want als ik dat geweten had had ik m nooit verlengt en per 1 juli wordt t weer veanderd dan heb je 8 dagen om nog te veranderen maar ja dat was te kort en wam er te laat achter ik vindt dat de kpn eerst had moeten vragen of ik wel een lease toestel wilde en nu deden ze dat op eigenhoutje wat dus niet klopt. ik vindt de kpn moet dat veranderen zo niet ga ik naar een andere provider en dan ben je al jaren  bij de kpn en dan doen ze dit met je  ik heb de klantenservice gebeld hier over en netjes gevraagd of t omgezet kan worden  ze zeggen keihard nee en als je dan zeg ok dan ben ik klaar met de kpn gooien ze de telefoon erop nou dat is netjes omdat te doen  . ik vraag me af of de klant nog wel telt bij de kpn of tellen ze alleen t geld van de lease toestellen .

Reputatie 7
Badge +12
U heeft binnen de 8 dagen de overeenkomst na kunnen kijken en ook kunnen zien dat het met toestellease is. Daarna is het termijn voorbij en zit u aan het contract dat er is genomen. Tussentijds kan het abonnement dan niet omgezet worden naar een andere vorm tenzij er sprake is van een verlenging.

Als u dan telefonisch contact gaat opnemen en dan iets eist wat niet mogelijk is dan is het uiteindelijk een lange discussie die op niks zal uit gaan lopen.

Jammer dat u er zo negatief over bent, maar er mag toch ook wel een stuk eigen verantwoordelijkheid genomen worden over het weten wat u afsluit.

Beste Dhr of Mw Shugosa.

Lees mijn vorige bericht!

M.V.G.

Een ontevreden kPN klant, (een van de vele... is inmiddels gebleken).

je zegt t al  8 dagen van de 14 dus zijn er n paar teveel  je gaat toch ook niet naar de bakker en vraag om wit brood en dan zegt de verkoper niks en krijg een bruin brood in je handen gedrukt

beste man als je niks vertelt wordt dat het lease is en je verwacht van de verkoper dat hij je goed informeerd en dat is niet gebeurd even min als er gevraagd wordt of ik lease wil ja of te nee en dat heeft niks met eigen verantwoording te maken dat is een gebrek van de verkoper en kpn

Reputatie 7
Badge +12
Dat is dus laksheid.

Ik ben het met u eens dat u wel volledig geïnformeerd dient te worden door de verkoper, maar het lezen van de overeenkomst en het zien van wat er is afgesproken is OOK uw verantwoordelijkheid.

Reputatie 6
Badge +9
Amen

weetje bij zulke bedrijven als kpn trekje altijd aan t kortste eind en je zal nooit gelijk krijgen maar 1 ding weet ik wel  dat rood wite logo komt heel dichtbij.  ik ben er klaar mee met de kpn  en dat was ik al toen ik een lease toestel kreeg terwijl ik als klant er niet om vroeg  en nalatigheid van de verkoper en kpn is want die moet de verkopers het bij brengen wat verteld moet worden  dus ondeskundig personeel in de winkel  en dat het per 1 juli weer veranderd zou worden  dat wist de kpn al voor die tijd  de 14 dagen  dus gewoon genaaid . ik ben er klaar mee en ga er geen woord meer over vuil maken ze hoeven mij niet meer te bellen of folders te sturen van aanbieding hier kunt u niet omheen want ik stuur alles retour afzender . verder nog een prettige dag

Reageer