Beantwoord

Leasetoestel...

• 7 mei 2015
  • 2 reacties
  • 134 keer bekeken

Kunt U mij de waarde van het leasetoestel geven als ik het over wil nemen??

Ik wil graag weten wat ik daarvoor moet betalen...

Heb dit bericht al naar een collega van u gestuurd(prive)

maar die kon me daar geen antwoord op geven...

Mvg Alida

icon

Beste antwoord door Marcia_ 8 mei 2015, 15:07

Beste Alida,

Welkom op het forum! Het is zeker mogelijk om te controleren wat het overnamebedrag ongeveer zal zijn. Afhankelijk van wanneer je het toestel over denkt te nemen, kan het bedrag afwijken. Wil je mij in een privébericht je 06-nummer, postcode + huisnummer en de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer ter verificatie sturen? Ik zal dan wat bedragen noemen. 

Kan je me ook vertellen of je je abonnement wilt verlengen? Ik kan je laten bellen door een collega die met jou gaat kijken welk abonnement het beste bij je past. Laat het gerust weten als je dit zou willen. 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Beste Alida,

Welkom op het forum! Het is zeker mogelijk om te controleren wat het overnamebedrag ongeveer zal zijn. Afhankelijk van wanneer je het toestel over denkt te nemen, kan het bedrag afwijken. Wil je mij in een privébericht je 06-nummer, postcode + huisnummer en de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer ter verificatie sturen? Ik zal dan wat bedragen noemen. 

Kan je me ook vertellen of je je abonnement wilt verlengen? Ik kan je laten bellen door een collega die met jou gaat kijken welk abonnement het beste bij je past. Laat het gerust weten als je dit zou willen. 

Reputatie 7
Badge +27
Hallo Alida,

Ik heb inmiddels nog geen bericht van je ontvangen, ben je al geholpen? Laat het gerust weten als ik nog iets voor je kan betekenen.

Reageer