Beantwoord

Legitimatie van Reviva medewerker met ondeugdelijk werkende apparatuur

  • 13 March 2019
  • 2 reacties
  • 456 keer bekeken

Een medewerkster van Reviva kwam mijn simkaart brengen. Omdat ik geen Reviva ken vroeg ik of zij zich kon legitimeren. Zij had een pas in de auto zei ze, maar ging die niet halen. Ik was degene die zich moest legitimeren, niet zij.
Zij heeft mijn i.d. en bankpas gescand. Ik kon niet zien of mijn pasfoto en bsn wel of niet was afgeschermd. Even later bleek dat vanwege een slechte verbinding alles opnieuw gescand moest worden. Daarna wilde ze naar haar auto lopen om een fotocamera te gaan halen, omdat "het systeem niets had opgeslagen. Ze wilde dit doen terwijl ze mijn pasje nog vast had....
Na teruggave van mijn pas is even later met een camera een foto van beide pasjes gemaakt. Waarbij wél keurig de foto en van was afgeschermd. €0,01 overmaken ging niet omdat het pinapparaat dat zij bij zich had leeg was. In plaats daarvan wilde ze een foto van een bankafschrift. Tja: ik heb geen papieren afschrift! Toen maar een cent van mijn ene rekening naar de andere overgemaakt op mijn bankapp en daar een foto van gemaakt. Kortom: ik heb zo mijn twijfels of alles wel correct is verlopen.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 13 March 2019, 22:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Elve, welkom op het forum. Zo te lezen is dit proces erg klungelig verlopen, op meerdere vlakken. Die medewerker hoort zich altijd te kunnen legitimeren, en logischerwijs ook opgeladen apparatuur bij zich te hebben om te de nodige documenten te kunnen scannen en pinnen. Al met al is dit niet het professionele niveau dat wij verwachten van een externe partij als Reviva, daarvoor mijn oprechte excuses. Heel scherp van jou om de gegevens en foto af te schermen.

Ik kijk uiteraard graag voor je na of alles nu goed is gegaan en zet dit signaal ook door naar Reviva voor een terechte feedback voor die medewerker. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Ook bij mij had de koerier niet de juiste kaart om de gegevens van mijn paspoort af te schermen. Alleen die voor id's En het pin apparaat deed het niet de eerste keer dat ik iets liet afleveren en de tweede keer had de koerier er niet eens een bij zich. Werkte niet op de zaak, dus hoefde niet mee te nemen. Hierdoor kon ik mijn telefoon niet afrekenen en ging hij mee terug… grr

Â