Beantwoord

LekkerLang bellen plotseling komen te vervallen

  • 21 September 2020
  • 6 reacties
  • 91 keer bekeken

Bij mijn meer dan 10 jaar oude Telfort abonnement lijkt LekkerLang bellen tussen oktober en november 2019 stilzwijgend te zijn vervallen. Daar kom ik vandaag pas achter na een chat met de KPN helpdesk. Hoe zit het nu precies met LekkerLang bellen? Ik wist niet beter dan dat LekkerLang bellen bij een onder KPN lopend Telfort abonnement nog steeds geldig was.

Admin: berichten afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Natasja 24 September 2020, 15:27

Bekijk origineel

6 reacties

Is je abonnement écht 10 jaar oud of heb je de laatste jaren verlengd bij Telfort.

Verlengen is namelijk = nieuw abonnement nemen bij zelfde provider met zelfde nummer.

zie ook:

https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/lekker-lang-bellen-kwijt-na-overgang-kpn-496095

P.S. Heb je je profiel al ingevuld voor een moderator die hier ook een deze dagen nog komt?

Mijn Telfort abonnement is iedere 2 jaar verlengd, dus inderdaad geen écht 10 jaar oud abonnement.

Even teruggezocht:

  • Mijn Telfort abonnement van september 2017 mét LekkerLang bellen is per mei 2019 overgegaan naar KPN en de rekeningen daarna laten ook LekkerLang bellen zien.
  • Mijn Telfort abonnement is binnen KPN in september 2019 weer met 2 jaar verlengd. Het lijkt erop dat bij deze verlenging - ná overgang naar KPN - LekkerLang bellen is vervallen.

P.S. Ik heb mijn profiel zojuist aangevuld :-)

Mijn Telfort abonnement is in september 2019 verlengt.

Dat is na 25 maart 2018 en toen zat de optie LekkerLangBellen al niet meer in de abo's waar je mee kon verlengen. Dat heb je sinds ingaan van die verlenging dus al niet meer. Dat is al maanden.

Wat bedoel je met Telfort abonnement binnen KPN verlengt? Je hebt de verlenging per sept. geregeld, dus toen was Telfort nog Telfort. Dat het ingegaan is na de integratie door KPN doet niet ter zake.

Als je je oudere abo gewoon had laten doorlopen dan heb je dus niet het risico dat opties in nieuwere proposities niet meer aanwezig zijn. Mijn oude abo liep tot april j.l. al 8½ jaar. (maar na aanschaf smartphone was dat niet meer handig met 3G en 64 Kb/s)

Helaas zit je nu nog even vast aan het abo (tenzij je het al op maandbasis hebt), want anders had je nu over gekund naar “onbeperkt bellen” met een KPN Hussel abonnement.

Reputatie 6
Badge +9

Dag @GeHo. Welkom hier op het Forum. Ik snap dat je baalt dat je niet langer gebruik kunt maken van LekkerLang bellen. Wat @PeterG al aangeeft klopt: als je je abonnement hebt besteld of verlengd na 25 maart 2018, kon je geen gebruik meer maken van LekkerLang. Bij je verlenging op 20 augustus 2019 is LekkerLang bellen dus al komen te vervallen. Dat is zeker jammer, maar ik kan het helaas niet voor je terugdraaien.

Dat is helaas (telefonisch) niet gemeld bij de voorwaarden, maar ik kan ermee leven.

Reputatie 6
Badge +9

Dit had inderdaad wel vermeld moeten worden door de collega bij wie je destijds hebt verlengd, @GeHo:disappointed: In ieder geval fijn dat het duidelijk is zo. Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust.

Reageer