Beantwoord

Leverdatum gewijzigd???

• 2 juni 2014
  • 2 reacties
  • 1657 keer bekeken

Hallo,

Ik wilde het volgende opmerken;

Ik heb afgelopen vrijdag (29 mei) een 2-tal nieuwe abonnementen via de website van KPN aangevraagd met daarbij een 2-tal nieuwe telefoontoestellen.

Alles verliep opzich prima, ware het niet dat ik vanmorgen pas de order status kon raadplegen nadat ik ben keurig ben gebeld i.v.m. een storing waardoor de simnummers niet bij KPN waren binnen gekomen.

Prima, kan gebeuren.

Ik heb in de loop van vandaag een bevestingingsmail ontvangen voor beide orders en tevens heb ik via een link in de mail, de mogelijkheid gekregen om de leverdatum met de pakketbezorger af te stemmen.

Voor beide orders heb ik vrijdag 6 juli als leverdatum aangegeven en hiervan via SMS en Email een bevestiging gekregen.

Tot mijn grote verbazing kreeg ik vanavond om 21:00u nog een sms waarin wordt aangegeven dat 1 van de 2 orders morgen(!) al word geleverd! Heel fijn natuurlijk! Maar gek genoeg kreeg ik na telefonisch contact met de pakketbezorger te horen dat de andere, de 2e order, op de 13e (!!) juni gepland staat terwijl ik 6 juni heb afgesproken. Erg vervelend want ik moet nu 11 dagen wachten op de levering van mijn bestelling??

Waarom kan de 2e order ook niet morgen (3 juni) worden geleverd? Beide moeten tenslotte naar het zelfde adres!

Hoe kan dit worden opgelost?

Met vriendelijke groet,

0rland0magics

icon

Beste antwoord door Shugosha 3 juni 2014, 08:38

Alvast welkom op het forum.

Als ik het goed begrijp dan zijn er twee bestellingen gedaan met nummerbehoud? Als het namelijk een hele nieuwe bestelling is, dan zal de levering via het OPD gaan. Daarmee kunnen de leverafspraken telefonisch gewijzigd worden via 073-3036490. Mogelijk dat zij dit kunnen aanpassen voor u.
Bekijk origineel

2 reacties

Beste Shugosha,

Bedankt voor de tip!

Inmiddels heb ik, nadat men bij OPD excuus had gemaakt, de leverdatum kunnen zetten naar morgen.

Ben benieuwd of ik de order morgen daadwerkelijk ga ontvangen want ik heb van de laatste wijziging geen bevestiging via mail of sms gekregen.

Groetjes,

0rland0magics

Reputatie 7
Badge +12
Alvast welkom op het forum.

Als ik het goed begrijp dan zijn er twee bestellingen gedaan met nummerbehoud? Als het namelijk een hele nieuwe bestelling is, dan zal de levering via het OPD gaan. Daarmee kunnen de leverafspraken telefonisch gewijzigd worden via 073-3036490. Mogelijk dat zij dit kunnen aanpassen voor u.

Reageer