Beantwoord

Levering door Revia vertraagd

  • 17 October 2019
  • 9 reacties
  • 129 keer bekeken

Hallo hier het zelfde probleem.

Afgelopen maandag zou mijn nieuwe mobiel geleverd worden door reviva tussen 12 en 15 om 13.37 kreeg ik netjes een sms dat ik over 23 minuten klaar moest staan want de koerier kwam er aan.

Om 14.15 maar eens gaan bellen met reviva die je dus pas na een uur of zo aan de lijn krijgt gevraagd waar me pakketje bleef.

Ze gingen de koerier bellen en tja wat denk je die had natuurlijk het pakketje niet bij hem. Dus waarschijnlijk zat hij in een andere bus dus alvast nieuwe afspraak gemaakt voor de volgende dag. ......wat denk je ook die had het pakketje niet.

Ondertussen zijn we 4 dagen verder en vele telefoontjes verder met zowel reviva als kpn. 

En nu moet ik maar wachten tot ik een ons weeg want beide partijen zijn op onderzoek uit.

Jullie van KPN zijn de verkoper en dus verplicht naar koper toe dat het pakketje aankomt zo niet moeten jullie een nieuwe opsturen want ik kan er niks aan doen dat er iemand zijn werk niet goed doet en ik maar moet wachten en ondertussen zit iemand anders met mijn pakketje te spelen.

Ik kan niks niet eens annuleren terwijl ik niks Heb getekend of betaald beetje vreemd dit

icon

Beste antwoord door Bart_ 29 October 2019, 13:42

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Natas2512 Dat is een heel naar verhaal. :( Als een toestel zoek raakt wordt er vanzelfsprekend onderzocht wat er is gebeurd. Daar wordt natuurlijk vaart achter gezet, maar ik kan me voorstellen dat elke dag extra wachten er één te veel is. Heb je inmiddels al iets gehoord? Ik kijk graag met je mee, maar dan heb ik wel enkele gegevens van je nodig. Zou je jouw [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]KPN Forum profiel[/url] willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Alles is ingevuld.

En heb vanavond weer gebeld naar reviva en ze gingen weer in het magazijn zoeken vannacht, na week elke dag zoeken lijkt mij dat ze hem niet ineens vinden vannacht

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Natas2512 Dank voor het invullen van je gegevens. Nu zie ik dat er vanochtend nog contact met je is geweest en dat er een nieuwe bestelling voor je wordt gedaan. Is alles daarmee opgehelderd of kan ik je nog verder helpen? 

Hoi Bart

Gisteravond contact gehad met reviva die gingen afgelopen nacht in het magazijn zoeken.

Vanmorgen contact gehad met reviva en toen werd er weer gezegd dat het pakketje nooit bij hun is geweest terwijl er van de week nog werd gezegd dat hij bij hun in het magazijn is gescand en dat ze camera beelden gingen kijken....vreemd verhaal .....en vanmorgen zeiden ze dat ze een nieuwe order naar KPN gingen doen maar niet wist hoelang het dan ging duren..

Ik ben woest en radeloos hoe kan het dat ik als klant niks kan als alleen maar wachten ik heb hier zo'n spijt van echt nooit meer op deze manier.

Het liefst zie ik het hele zooitje geannuleerd en ga ik morgen naar een winkel en weet ik tenminste zeker dat ik  naar buiten loop met telefoon.

Want wie gaat mij vertellen hoelang ik nu nog moet wachten en beloofd me dat het nu wel goed gaat.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Natas2512 Dank je voor je verdere toelichting. Ik snap heel goed dat je enorm baalt van de gang van zaken en ik begrijp ook heel goed dat je met weinig vertrouwen naar de huidige levering kijkt. In jouw plaats zou ik dat waarschijnlijk ook doen.

Ik heb daarom zonet zelf contact opgenomen met Reviva, om te kijken hoe het nu precies zat. Het blijkt dat het toestel nooit vanuit het magazijn bij Reviva terecht is gekomen en daarmee is je bestelling ook tussen wal en schip gevallen. Heel vervelend, natuurlijk. Er wordt nu heel hard gewerkt om alsnog een toestel bij je te krijgen. Ik kan je niet precies zeggen wanneer dit is, maar de verwachting is dat je met enkele dagen alsnog je toestel bezorgd zult gaan krijgen. 

 

Goedemiddag Bart,

Eergister heeft Reviva de bestelling geannuleerd en dat is bij jullie nog steeds niet te zien.

Klachten afdeling aan de telefoon gehad en die heeft ook nog met reviva gebeld en gevraagd of ze de annulering nogmaals willen doorzetten.

Maar de mevrouw van de klachtenafdeling kon niet zeggen hoelang het duurde en of ik daar een bevestiging van zou krijgen.

Ik moest maar zaterdag naar een winkel en dan konden hun wel zien of de annulering er door was.

Ik ben echt in staat om alles wat ik heb bij kpn weg te halen en overstappen naar iets anders wat een belabberde service is dit zeg.

ik zit nu al bijna 2 weken te wachten te bellen en ben nog steeds boos en geen stap verder als alleen dat ik nu bij reviva zie dat me bestelling sinds eergisteren op geannuleerd staat.

mijn dochter heeft echt een nieuwe telefoon nodig der oude is op en de nieuwe is foetsie en zij loopt nu dadelijk zonder telefoon terwijl ik wil dat ze bereikbaar is omdat ze diabeet is.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Natas2512 Wat een enorm naar verhaal wordt het zo. Ik probeer ondertussen of ik het proces kan versnellen en je duidelijkheid kan geven. Ik vind het geen goed idee om je tot zaterdag in onzekerheid te houden over een administratief proces. Ik doe mijn best en hoop vandaag of morgen meer duidelijkheid voor je te hebben. 

Laatste update

Kpn  gebeld wacht op de annulering van reviva. Kan niks doen. 

Reviva gebeld hebben het geannuleerd en gaat automatisch naar KPN weten niet hoelang het duurt.....eerst zeiden ze 24 uur en kunnen niks voor me doen is nu bij kpn.

 

Ik hang in het midden en heb het helemaal gehad nu ben zo boos.

Kpn kan niks en reviva ook niet maar ik moet verder 

Reputatie 7
Badge +20

Beste@Natas2512 Ik kreeg zonet de melding dat de order is geannuleerd. Het spijt me oprecht dat het zo moeizaam is gelopen en dat je er zoveel ongemak van hebt gehad. 

Reageer