Beantwoord

Levering harmon Kardon speaker

  • 2 January 2019
  • 6 reacties
  • 263 keer bekeken

@Kpn Bij bestelling van nieuw mobiel abbo ook ingeschreven voor de actie van de Harmon Karon Speaker. Wel mail ontvangen dat het gecheckt gaat worden op 23-11, daarna echter niets meer. Wanneer kan ik hier nadere informatie over verwachten?

Nota bene: in de actievoorwaardes lees ik niets over op=op zoals elders gesteld wordt.
icon

Beste antwoord door Foedy 16 January 2019, 17:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Knitto, welkom op het forum! Dank voor het alvast invullen van je profiel. Daarmee heb ik gelijk kunnen kijken en zie ik dat je netjes op de lijst staat en een speaker gaat ontvangen. Wanneer precies is nog niet helemaal duidelijk, zodra we daar meer over weten komen we er op terug. Ik verwacht in ieder geval voor het einde van de maand.
Beste

Ook ik heb een bevestiging gehad dat de aanvragen in behandeling zijn genomen. Echter sindsdien niets meer vernomen. Het extra Abbonement van mijn zoon is 29 nov ingegaan dat van mijn vrouw gaat in nadat huidige contract bij andere provider beeindigd kan worden.
Kan er gekeken worden of ook deze op de lijst staan?

Met vriendelijk groet.
Foedy
Reputatie 7
Badge +30
Dat kan, Foedy! Bij dezen gedaan en beide aanvragen staan op de lijst. Wat wil zeggen dat jullie de speakers gaan krijgen, deze maand.
Hoi Erik,

Dat is goed om te horen. Bedankt voor de mededeling. Wachten we nog even rustig af.
En vandaag ontvangen !!
Bedankt 🎶 KPN 🎶
Reputatie 7
Badge +30
Woohoo! Goed om te horen 🙂