Levering telefoon

• 16 maart 2015
  • 5 reacties
  • 186 keer bekeken

Badge
Bestel ik een nieuwe telefoon, krijg een nummer om de zending te traceren vul dat in inkl postcode werk dat weer niet. Vanmorgen geen internet na 15 minuten wachten (1200) blijkt dat je de telefoon moet resetten. Als ze dat nu even melden scheelt dat een hoop ergernis en tijd.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hallo Kerik, 

Ai, daar is iets niet helemaal goed gegaan begrijp ik! Heb je je toestel inmiddels al wel, of begrijp ik dat nu verkeerd? Wanneer je toestel het niet doet, of bijvoorbeeld je internet of bellen niet, is het altijd raadzaam om je toestel te herstarten. Op dat moment maakt je toestel opnieuw verbinding met het netwerk. Wil je me laten weten of je je toestel al hebt, of dat het internet over je voorgaande toestel ging? 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Badge
Ik heb het nieuwe toestel nog niet, kan het niet traceren en ook post nl werkt niet mee. Krijg een KG nummer en daarmee kan je de zending op een ander tijdstip laten bezorgen maar ook dat werkt niet. (Onbekende fout) blijf maar passief afwachten op de. Dingen die gaan komen.
Reputatie 7
Badge +24
Hallo Kerik, 

Ik kan me voorstellen dat je graag wilt weten wanneer je je toestel kunt verwachten. Wil je me je 06-nummer, ordernummer, postcode en huisnummer in een privébericht toesturen? Dan ga ik ermee aan de slag voor je! 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Badge
Er lag zojuist een kaartje in de bus dat ik de zending bij het postkantoor kan ophalen.
Reputatie 7
Badge +24
Hallo Kerik, 

Wat fijn dat je toestel terecht is! Veel plezier ermee gewenst, ik hoop dat je nieuwe toestel goed bevalt 🙂. Excuses voor de verwarring die er is ontstaan. 

Met hartelijke groet 

Cindy

Reageer