Beantwoord

Levering telefoon is vertraagd

• 19 november 2018
  • 5 reacties
  • 93 keer bekeken

Beste KPN,

Ik heb een telefoon besteld met bestelnummer: (...). Deze telefoon (IPhone 8 plus - 64 GB, zwart) blijkt niet op voorraad. Zouden jullie kunnen checken wanneer ik deze ongeveer kan verwachten? Dit weekend ga ik namelijk met vakantie, dus zou mooi zijn als hij dan bezorgd is.

Vriendelijke groet,

Rik van Berkel

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Bart_ 22 november 2018, 09:05

Dag Rik. Je kunt het beste gewoon je bestelling afwachten. Het is niet mogelijk om een toestel in een winkel aan te schaffen / op te halen, als je bestelling via internet al loopt.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Dag Rik! Ik kan je geen exacte datum noemen, maar hopelijk heb je 'm zo snel mogelijk in huis. Je wordt in elk geval op de hoogte gehouden via mail en je kunt ook kijken op je persoonlijke bestelpagina.
Beste Bart,

Dank voor je reactie! Ik begrijp dat jullie geen exacte datum kunnen noemen, maar hebben we het over dagen, weken of maanden? Hoor graag van je.

Vriendelijke groet,

Rik
Reputatie 7
Badge +19
Dag Rik. Ik hoop dat het dagen betreft, maar ik durf niets te beloven. We zijn afhankelijk van de leveringen van Apple. Hou je de bestelpagina in de gaten?
Heel toevallig nog een toestel op voorraad in een winkel omgeving Rotterdam of Den Haag? Vraag toch even, want ik ga vrijdagochtend met vakantie! Alvast dank voor jullie reactie.
Reputatie 7
Badge +19
Dag Rik. Je kunt het beste gewoon je bestelling afwachten. Het is niet mogelijk om een toestel in een winkel aan te schaffen / op te halen, als je bestelling via internet al loopt.

Reageer