Beantwoord

levering telefoon loopt niet soepel. Eerst niet op voorraad en nu hoor ik niks van de vervoerder.

  • 14 April 2021
  • 2 reacties
  • 31 keer bekeken

Dames, heren,

Op 26 maart had ik een afspraak in de XL store in Zwolle. Mijn jongste zoon, de volgende dag jarig, zou nu ook een eigen mobiel krijgen. Bleek niet op voorraad!

Het is mij volledig onduidelijk waar het toestel voor mijn zoon blijft en of ik niet beter ergens anders heen kan gaan. De vervoerder belde toen ik niet thuis kon zijn binnen genoemde tijd. Het is voor mij zeer lastig om daarvoor thuis te blijven. De vervoerder zou daarna weer contact opnemen. Nog steeds niets vernomen en ook niet van jullie. 

In mijn kpn staat mijn juiste e-mail adres ******* , jullie gebruikten het oude. Ook ben ik op 06******** altijd te bereiken. Ik wil graag dat het bestelde toestel gewoon door mij af te halen.

 

*admin: privégegevens verborgen. Deel nooit je privégegevens openbaar.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 15 April 2021, 13:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Dick Interieur Service Totaal, welkom op ons forum! 
Ik zie dat het toestel gisteravond bezorgd is klopt dat?

Helaas kan het soms gebeuren dat een toestel (specifiek iPhones) langere levertijden hebben en niet altijd op vooraad zijn.  Sorry voor het ongemak!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!