Vraag

Levering toestel

  • 13 January 2019
  • 8 reacties
  • 170 keer bekeken

Vanmiddag onnodig gewacht op de levering van een toestel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi FVE1803, welkom op het forum. Dat is jammer om te lezen. Werd aangegeven dat je het toestel gisteren zou ontvangen? Heb je ook een track&trace link gekregen?

Als er nog onduidelijkheid is over de levering kijk ik dit graag voor je na. Kun je daarvoor jouw adresgegevens en klantnummer/06-nummer in je profiel zetten? Als je een reactie stuurt wanneer dit is gebeurd zoek ik dit verder uit.
Jazeker heb ik een track&trace gekregen

Admin: afbeelding weggehaald ivm zichtbare adresgegevens
Reputatie 7
Badge +28
Dat ging niet helemaal goed inderdaad! Ik zie dat de track&trace is bijgewerkt en dat het toestel is afgehaald bij een servicepunt. Heb je de iPhone nu in huis? Als dat niet het geval is start ik direct een onderzoek op.
Hallo Joran ,

Intussen heb ik het toestel zelf opgehaald. Kern van mijn frustratie is dat ik beloofd wordt binnen 24 uur het toestel in huis te hebben . Via Post NL een melding krijg dat tussen 13.00 uur en 18.00 het toestel bezorgd wordt en ik de hele middag voor niets heb zitten wachten (nota bene de zondagmiddag) en daarbij KPN niet doet wat het belooft.

Al jaren ben ik klant bij KPN en zelfs promotor van KPN maar dit geeft een zeer onsmakelijk gevoel. Op deze wijze laat je m.i. de klant niet in de kou staan.
Reputatie 7
Badge +28
Dat is ook een slechte zaak. Het toestel is wel op tijd de deur uit gegaan maar aan die informatie heb je niets als je het toestel niet op tijd ontvangt. Sinds de feestdagen krijgen we al meer van dit soort berichten, er lijkt nog steeds een verhoogde drukte te zijn bij postleveringen. We nemen dit signaal dan ook zeker mee wanneer we nieuwe onderhandelingen hebben over het bezorgen van apparatuur.

Ik wil je in ieder geval mijn excuses aanbieden voor deze vertraging. Ik hoop dat het nieuwe toestel wel goed bevalt!
Hallo Joran , dit is m.i een te magere oplossing. Ik verwacht op enige wijze een tegemoetkoming voor het onnodig wachten van 6 uur . Het is jullie primaire verantwoordelijkheid waar te maken wat je beloofd.
Reputatie 7
Badge +28
Ik kan me goed voorstellen dat het vervelend is om voor niets te wachten op de postbezorger. Helaas is dit wel gebeurd en dat kan ik niet terugdraaien. Ik kan je verzekeren dat wij hier ook allerminst blij mee zijn en dit signaal aan PostNL doorgeven. We bieden geen vergoeding aan voor een vertraging in de levering, zoals ook in de bestelvoorwaarden is te vinden. Ik kan je hierin niet tegemoetkomen. Algemene informatie over de bestelvoorwaarden | KPN
Als klant vind ik dit een zeer formele en klantonvriendelijke opstelling.
Meer dan 30 jaar klant en dan worden geconfronteerd met een puur formele, emotieloze reactie, geeft mij wel te denken.
Vindt het onacceptabel en zal me dan ook beraden wat de volgende stap zal zijn .

Reageer