Beantwoord

LG V30 hier duurder?

• 18 maart 2018
  • 2 reacties
  • 88 keer bekeken

Ik mag binnenkort kort een nieuw abonnement nemen en heb de LG V30 op m'n oog maar ik snap 1 ding niet:

Waarom is de LG V30 bij KPN bijna €100 duurder dan bij T-Mobile? (Ivm het bijbetalen)
icon

Beste antwoord door hrh 18 maart 2018, 22:53

Waarschijnlijk omdat T-Mobile lagere inkoopprijzen bedongen heeft dan KPN. Ik adviseer je om een abonnement af te sluiten via Belsimpel of Mobiel.nl. Hierdoor kun je gebruikmaken van een aantrekkelijker tarief voor het toestel en via hen toch een abonnement afsluiten bij KPN.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Waarschijnlijk omdat T-Mobile lagere inkoopprijzen bedongen heeft dan KPN. Ik adviseer je om een abonnement af te sluiten via Belsimpel of Mobiel.nl. Hierdoor kun je gebruikmaken van een aantrekkelijker tarief voor het toestel en via hen toch een abonnement afsluiten bij KPN.

Dat klinkt logisch en dankjewel voor de tip! Had daar niet aan gedacht.

Reageer